kręci się tylko jedno koło

Data: 2010-12-27 09:55:46
Autor: Filip KK
kręci się tylko jedno koło
W dniu 2010-12-26 22:31, M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na śliskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe
ani drgnie (Clio II). Co może być tego przyczyną i jaki może być koszt
napraw?

Samochód z napędem na jedno koło, haha! :D

Skakanie na lodzie na jednej nodze :D

Przednie napędy rulez!

Data: 2010-12-27 12:25:35
Autor: Wojtek Borczyk
kręci się tylko jedno koło

Data: 2010-12-29 08:01:43
Autor: Filip KK
kręci się tylko jedno koło
W dniu 2010-12-27 12:25, Wojtek Borczyk pisze:
On Mon, 27 Dec 2010, Filip KK wrote:

[...]

To, że drugie koło się nie kręci nie znaczy wcale, że nie jest napędzane
;) I rzecz dotyczy zarówno FWD jak i RWD :)

W RWD możesz mieć blok. :)

kręci się tylko jedno koło