kredty hipoteczny z automatu

Data: 2011-03-31 17:38:23
Autor: Wieslaw
kredty hipoteczny z automatu
Witam, wyslij maila na auto@oik.altb.pl
automatycznie otrzymasz oferte najlpeszego kredytu hipotecznego.

Albo wejdz na strone: http://oik.altb.pl/zapisz.html

K.

Data: 2011-04-01 09:25:19
Autor: tomekopalowicz
kredty hipoteczny z automatu

Ja kredyt mieszkaniowy brałem za pośrednictwem doradców z portalu http://www.finansosfera.pl/. Pomogli mi dobrać kredyt na który mnie stać i teraz spokojnie sobie spłacam. Wystarczy zostawić na stronie namiary na siebie i w przeciągu kilku godzin doradca oddzwoni. Spokojnie mogę polecić...

Data: 2011-04-08 12:48:15
Autor: Włodziu
kredty hipoteczny z automatu
UWAGA!!!

Ja niestety byłem na tyle głupi i tam wszedłem na tą stronę.
Cały komp mi siadł i musiałem wzywać informatyka i straciłem przez to 600 zł!

Zgłaszam sprawę na policję. Nie odpuszczę im tego!! 600 zł to miesięczna część mojego budżetu domowego na dziwki (4 razy po 150zł) i teraz przez miesiąc posucha :((

Użytkownik "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w wiadomości news:in45lv$r83$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]
-- Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

kredty hipoteczny z automatu