kredyt 7% Eurobank

Data: 2009-05-12 20:36:23
Autor: Radzik
kredyt 7% Eurobank
Aktywa pisze:
Wziełem kredyt reklamowany na 7% w Eurobanku, Pan doradca kredytowy z uśmiechem na twarzy wręczył mi umowę, na której jak byk jest rzeczywista stopa oprocentowania wynosi 40,65% rocznie.
Gdzie tu ta uczciwość banków i mowa o ustawie przeciw działaniom lichwiarskim?  Do tego wcisnął mi ubezpieczenie kredytu w wysokości 3400zł na rok ze składką 294zł. Mówiąc, że to mój obowiązek bo w innym razie muszę mieć 2-ch poręczycieli do tej kwoty.
Do tego na sam koniec oznajmił, że bank obawia się nowych klientówi i  będzie musiał zablokować ponad 350 zł na poczet pierwszej raty. Ah.. tego by było mało gdybym nie dowiedział się, że biedny Pan doradca bardzo mnie prosi o wziecie na siebie karty kredytowej na "preferencyjnych warunkach" bo oni mu płacą od każdej nowej karty no i mnie prosi o to. Będę mógł ją oddać do miesiąca nie ponosząc kosztów a on  zarobi. Obśmiałem go.

Zastanawiam się nad zerwaniem umowy i zwrotem kasy, jednak czy w takim razie nie potrącą mi jakichś opłat? Bo kredyt wzięłem na 3450zł a dostałem tylko 3000zł, reszta poszła na opłaty.
jaki bank taki klient...

Sorry, a tego RRSO to nie widziałeś przed podpisaniem umowy?

Data: 2009-05-13 07:52:18
Autor: Aktywa
kredyt 7% Eurobank
jaki bank taki klient...

słuchaj pajacyku zważaj na słowa i na ludzi, do których się zwracasz bo możesz się pomylić i będzisz znowu płakał.
Szacunek się należy...

Data: 2009-05-13 11:58:48
Autor: Radzik
kredyt 7% Eurobank
Aktywa pisze:
słuchaj pajacyku zważaj na słowa i na ludzi, do których się zwracasz bo możesz się pomylić i będzisz znowu płakał.
Na razie to ty płaczesz. Na początek proponuję zajrzeć do słownika ortograficznego - taka książeczka, z której uczą korzystać w podstawówce, a następnie do ustawy o kredycie konsumenckim. Sorry ty zawsze podpisujesz dokumenty bez ich czytania?

Nie wiem jak jest w Eurobanku bo nie korzystam z ich usług - jeśli pobrano opłatę przygotowawczą to jej nie zwrócą - resztę powinni oddać przy odstąpieniu od umowy.

I jeszcze jedno - ubezpieczenie nie wlicza się do tych 5%, na które się powołujesz...

Data: 2009-05-13 13:21:35
Autor: Aktywa
kredyt 7% Eurobank

I jeszcze jedno - ubezpieczenie nie wlicza się do tych 5%, na które się
powołujesz...

Czyli jednak mogłeś odpowiedzieć na moje pytanie, ale jak znam życie i ludzi to lepiej komuś dopieprzyc za darmo bo ktoś nie wie tego co ty wiesz.
Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie netykiety, wiesz co to jest..netykieta? To nie taka książeczka jakie znasz z podstawówki to regulamin, dorośli ludzie to stosują
Żal.....

Data: 2009-05-13 14:14:16
Autor: Radzik
kredyt 7% Eurobank
Aktywa pisze:
Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie netykiety, wiesz co to jest..netykieta? To nie taka książeczka jakie znasz z podstawówki to regulamin, dorośli ludzie to stosują
Żal.....
czynny żal wyrażaj w stosunku do innej instytucji. Kolejne dziecko Neostrady...

Data: 2009-05-13 06:28:09
Autor: BK
kredyt 7% Eurobank
On May 13, 2:14 pm, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:
Aktywa pisze:> Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie netykiety, wiesz co
> [...]
> regulamin, dorośli ludzie to stosują
> Żal.....

czynny żal wyrażaj w stosunku do innej instytucji. Kolejne dziecko

Pierwszy raz widze tutaj goscia, ktory obraza innych, chce ich pobic i
jeszcze czepia sie lamania netykiety ;-))))

I jeszcze to "zal" :)

Data: 2009-05-13 15:49:17
Autor: radekp@konto.pl
kredyt 7% Eurobank
Wed, 13 May 2009 06:28:09 -0700 (PDT), w
<03fc8fd3-8ece-42fe-be18-3c7816f70e5d@v17g2000vbb.googlegroups.com>, BK
<bkapuscinski@gmail.com> napisał(-a):

I jeszcze to "zal" :)

Za dużo gier komp. pewnie było. Stąd też kłopoty z czytaniem :].

kredyt 7% Eurobank