kredyt 8000 na dwa lata

Data: 2009-03-13 04:14:07
Autor: Sarpedon
kredyt 8000 na dwa lata
chce wziac kredyt 8000 zl tak, aby do sierpnia wlacznie splacac
niewysokie raty (do 400 zl) a we wrzesniu splacic cala reszte.
wykombinowalem kredyt na dwa lata, bo chyba bedzie on spelnial
kryteria finansowe.

pytanie: gdzie najbardziej sie oplaca wziac kredyt aby jego obsluga
byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

Data: 2009-03-13 06:54:51
Autor: plusz
kredyt 8000 na dwa lata
On 13 Mar, 12:14, Sarpedon <krzysztof.sch...@gmail.com> wrote:
[...]

sprawdź na https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b
Mówię całkiem poważnie - prowizja 0,5%  za jeśli jesteś wiarygodny i
masz stabilną sytuację finansową, to oprocentowanie nawet 10-12%
rocznie możesz uzyskać

jedyny problem może być z kwotą, bo pewnie nie masz tam stażu

p.s. przepraszam purystów za kod afiliacyjny, ale w sumie link jest
tutaj i tak wymagany, a skoro i tak ich polecam, to kod nie zaszkodzi

--
plusz

Data: 2009-03-13 14:25:16
Autor: Darek
kredyt 8000 na dwa lata

[...]

A dlaczego chcesz brac kredyt na 2 lata skoro go zamiezasz go splacic we wrzesniu? To moze wez jakis kredyt gdzie nie ustalasz stalych rat, np. cos w rodzaju kredytu bezpiecznego Polbanku.
Chyba, ze zamierzasz splacic kredyt we wrzesniu ale nie tego roku, tylko nastepnego?

pytanie: gdzie najbardziej sie oplaca wziac kredyt aby jego obsluga
byla jak najnizsza? mbank wygwizdal mi 9720 (przy ratach malejacych
przez dwa lata splacania). jest cos tanszego?

A nie probowales uzyskac kredytu odnawialnego w mbanku?
Oczywiscie musialbys miec nich konto, no i cala procedura troche by potrwala, ale jesli nie ma wielkiego pospiechu, to mozna to rozwazyc.

Data: 2009-03-13 18:45:43
Autor: MK
kredyt 8000 na dwa lata
KS wrote in message news:f1cfb1d1-752a-49f3-a7ed-96a7d5360abad19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Moze karta Polbank Era? Wyplata z wlasnedo bankomatu 1,5%, ale oddziaja 1% za kazda transakcje, wiec efektywnie 0,5%, a potem rozlozenie na 12 rat - prowizja 5%, razem koszt 440 PLN. Sprawdz tylko czy transakcje gotowkowe mozna rozkladac na raty, bo tego nie jestem pewien.

MK

Data: 2009-03-14 04:18:26
Autor: Sarpedon
kredyt 8000 na dwa lata
dzieki za rady. w takim razie, inaczej zadam moje pytanie: potrzebuje
wziac 8000 pln od razu, chcialbym splacac do wrzesnia br. male kwoty a
we wrzesniu lub pazdzierniku br. splacic wszystko, co pozostalo. jakie
mam mozliwosci niedrogiej obslugi pozyczki procz wyzej wymienionych?
oczywiscie zapoznam sie z nimi.

Data: 2009-03-14 12:38:25
Autor: kris
kredyt 8000 na dwa lata

KS napisal w wiadomosci news:fadf2c13-ff8e-4e51-bd74-2c918023251dy13g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Linia kredytowa jest idealna do twoich potrzeb.

Krzysiek

Data: 2009-03-14 18:28:57
Autor: kashmiri
kredyt 8000 na dwa lata
KS had the courage to write:
[...]

Zle wyliczyles w mbanku. Jezeli splacisz calosc kredytu gotówkowego juz we wrzesniu, odsetki wyniosa duzo mniej niz podales.

k.

Data: 2009-03-14 08:53:46
Autor: Sarpedon
kredyt 8000 na dwa lata
On 14 Mar, 15:28, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
> [...]
Zle wyliczyles w mbanku. Jezeli splacisz calosc kredytu gotówkowego juz we
wrzesniu, odsetki wyniosa duzo mniej niz podales.

mniej wiecej jak duzo mniej? +/-

Data: 2009-03-15 08:20:04
Autor: Pete
kredyt 8000 na dwa lata
Sarpedon pisze:
[...]

W załoźeniu, że we wrześniu spłacisz całość, to będziesz miał maks 900 PLN odsetek.:
0,22 (maks opr. kr. got. w mbanku) * 8000 * 0,5 = 880

--
Pete

Data: 2009-03-20 02:39:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kredyt 8000 na dwa lata

"MK" <macka@interia.pl> gpe646$boc$1@news.wp.pl

[...]

Może warto pomyśleć też o innych kartach? Za mieszkanie itp. można
płacić kartą Citi, za zakupy różnymi kartami (Citi oczywiście też)
zaś z Getinbanku (którego nie polecam) chyba można przelać za freeko
na własne konto... Nawet jeśli to wszystko nie pokryje tych 8 tałzenów,
jednak ograniczy potrzeby...

-=-

Zapraszam do Środkowej Europy -- z kodowaniem. :)

kredyt 8000 na dwa lata