kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą

Data: 2016-03-02 04:26:59
Autor: nowyjestem
kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą
kandydat na kredytobiorcę ma najniższą rentę która
na dodatek zajęta jest przez komornika (dostaje do ręki zaledwie 422,50 netto) w marcu renciści mają płącony dodatek więc ten jeden jedyny raz dostanie "aż" 822,50zł na rękę

czy taka osoba ma szansę na chociażby niewielki
kredyt bankowy (nie-chwilówkowy) powiedzmy 2.000zł?

w banku bzwbk powiedziano mi że ich kryterium to po racie musi zostać 650zł (gdyby zignorować fakt
że połowę świadczenia stanowi jednorazowy dodatek
możnaby wziąć nawet 172zł raty)

wiem że w normalnej weryfikacji odpadnie (BIK itp.)
ale przy weryfikacji "po łebkach i byle jak"?, (a
w szczególności z "przeoczeniem" faktu że marcowe
świadczenia są nieco większe niż zwykle) to czy dałoby się coś załatwić, np. przez pośrednika?

jakby dało się, to proszę o kontakt na email

nowy jestem małpa poczta kropka pe el

między słowami nowy i jestem nie ma odstępu ani kropki

Data: 2016-03-02 13:52:38
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:39816da7-c572-4bca-b981-652b0015bc26@googlegroups.com...
[...]

A ZUS mu nadwyzki nie przeleje do komornika ?

czy taka osoba ma szansę na chociażby niewielki
kredyt bankowy (nie-chwilówkowy) powiedzmy 2.000zł?

W cuda wierzysz, toz ja na przetrwanie nie stac, to jak ma zysk dla banku zaplacic ?

Ale karte kredytowa moze dostanie.
Szczegolnie jak zadeklaruje przychody w wysokosci renty bez obciazen, bo niby czemu nie  :-)
I pokaze odcinek renty na 822zl

wiem że w normalnej weryfikacji odpadnie (BIK itp.)

Mieszkanie ma, czy kwaterunek ?
Do Providenta ... komornik i tak juz wiecej nie zabierze :-)

J.

Data: 2016-03-02 06:19:55
Autor: nowyjestem
kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą
W cuda wierzysz, toz ja na przetrwanie nie stac,

w cuda nie wierzę ale w kreatywność pośredników tak

Data: 2016-03-02 17:03:32
Autor: RobertS
W dniu 2016-03-02 o 15:19, nowyjestem@poczta.pl pisze:

w cuda nie wierzę ale w kreatywność pośredników tak

uważasz, że ktoś będzie się podkładał za kredyt na 2000 zł?

RobertS

Data: 2016-03-02 17:02:07
Autor: RobertS
W dniu 2016-03-02 o 13:26, nowyjestem@poczta.pl pisze:
kandydat na kredytobiorcę ma najniższą rentę która
na dodatek zajęta jest przez komornika (dostaje
do ręki zaledwie 422,50 netto)

oficjalnie nie ma takiej możliwości + na forum nie podpowiadamy w jaki sposób omijać prawo lub wykorzystywać luki w bankowych systemach

RobertS

Data: 2016-03-03 00:00:49
Autor: Marek
On Wed, 2 Mar 2016 17:02:07 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
oficjalnie nie ma takiej możliwości + na forum nie podpowiadamy w
jaki
sposób omijać prawo lub wykorzystywać luki w bankowych systemach

Ale to nie jest forum, więc człowiekowi można by pomóc.

--
Marek

Data: 2016-03-03 01:45:32
Autor: Kamil Jońca
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

[...]

Wpędzając go w długi? Czy pomagając w przekręcie?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
We all know Linux is great... it does infinite loops in 5 seconds.

Data: 2016-03-03 15:34:30
Autor: Marek
On Thu, 03 Mar 2016 01:45:32 +0100, null<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
Wpędzając go w długi? Czy pomagając w przekręcie?

On już jest w długach, więc słaby to argument

--
Marek

Data: 2016-03-03 11:30:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą

"Marek" almarsoft.2288419092533779677@news.neostrada.pl

Ale to nie jest forum, więc człowiekowi można by pomóc.

Próbowałem -- ale nie chce jeździć Toyotą...
Zrezygnował też z marzeń...
Najwyraźniej wiśnie i orzechy mu nie smakują...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą