kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?

Data: 2011-03-29 15:41:11
Autor: Piona
kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?
cześć,
Mój brat potrzebuje 3,5 tys kredytu gotówkowego.
Może ktoś polecić gdzie aktualnie wygląda to przyzwoicie?
mariusz

Data: 2011-03-29 06:49:41
Autor: plusz
kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?
On Mar 29, 3:41 pm, Piona <em...@wsygnaturce.pl> wrote:
cze ,
M j brat potrzebuje 3,5 tys kredytu got wkowego.
Mo e kto poleci gdzie aktualnie wygl da to przyzwoicie?
mariusz

jeśli ma rozsądną sytuację finansową to niech spróbuje na kokos..pl
a na priv do mnie może podesłać numer aukcji i informacje o sobie

--
plusz

Data: 2011-03-29 15:54:05
Autor: Piona
W dniu 2011-03-29 15:49, plusz pisze:
[...]

Zatrudnienie: umowa o pracę (czas nieokreślony) ale raczej jest nie internetowy. Szuka stacjonarnego banku :)
piona

Data: 2011-03-29 17:50:26
Autor: Darek
kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?

Zatrudnienie: umowa o pracę (czas nieokreślony) ale raczej jest nie
internetowy. Szuka stacjonarnego banku :)
piona

Na początek niech spróbuje tam gdzie ma konto. Tylko niech nie da się - nieświadomie - namówić na ubezpieczenie.

Darek

Data: 2011-03-29 15:35:05
Autor: tomekopalowicz
kredyt gotówkowy_-gdzie_najtaniej?

niech spróbuje w BNP PARIBAS Fortis. Mają w miarę nieduże oprocentowanie i prowizje... http://www.finansosfera.pl/kredyt-gotowkowy/344-fortis-bank-kredyt-gotowkowy/

Data: 2011-03-29 18:39:53
Autor: Piona
W dniu 2011-03-29 17:35, tomekopalowicz pisze:

niech spróbuje w BNP PARIBAS Fortis. Mają w miarę nieduże oprocentowanie i prowizje...

http://www.finansosfera.pl/kredyt-gotowkowy/344-fortis-bank-kredyt-gotowkowy/

Dzięki. Wyślę go, zobaczę co przyniesie.
piona

Data: 2011-03-29 09:55:04
Autor: MK
On 29 Mar, 18:39, Piona <em...@wsygnaturce.pl> wrote:
> [...]

>http://www.finansosfera.pl/kredyt-gotowkowy/344-fortis-bank-kredyt-go...

Dzięki. Wyślę go, zobaczę co przyniesie.

Citi ma teraz promocyjna na 9,99%.
http://www.online.citibank.pl/page.do?content=pozyczka_gotowkowa

MK

Data: 2011-03-29 19:46:54
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:05f76566-b5f9-4d04-88df-e035e314f038@i39g2000prd.googlegroups.com...

Citi ma teraz promocyjna na 9,99%.
http://www.online.citibank.pl/page.do?content=pozyczka_gotowkowa

Jeśli to Citi, to zapewne można się spodziewać prowizji tak z 5%, opłat za obsługę rachunku pożyczki, ubezpieczeń od niczego itd.

Data: 2011-03-29 10:49:19
Autor: MK
On 29 Mar, 19:46, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Jeśli to Citi, to zapewne można się spodziewać prowizji tak z 5%, opłat za
obsługę rachunku pożyczki, ubezpieczeń od niczego itd.

Nie znam szczegolow, widzialem tylko informacje na WWW. Jak ktos chce
pozyczac to chyba warto sie zainteresowac.

MK

Data: 2011-04-06 07:02:53
Autor: xbartx
Dnia Tue, 29 Mar 2011 19:46:54 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

"Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania dla kwoty pożyczki netto 8 000 zł, bez ubezpieczenia, z oprocentowaniem nominalnym 9,99% w skali roku i prowizją 5%, udzielonej na okres 12 miesięcy wynosi 21,12%."

--
xbartx

Data: 2011-04-01 21:29:59
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imsnhn$t69$1@inews.gazeta.pl...
cześć,
Mój brat potrzebuje 3,5 tys kredytu gotówkowego.
Może ktoś polecić gdzie aktualnie wygląda to przyzwoicie?
mariusz

No i masz - jak na zawołanie.
http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=48876

Wprawdzie dla tak niskiej i klienta nowego kwoty oprocentowanie i prowizja niestety beznadziejne, ale dla wyższych kwot w wariancie AQ warunki całkiem interesujące. Naturalnie biorę pod uwagę wariant bez ubezpieczeń (z ubezpieczeniem jest nieco droższy).
http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/promocja/oprocentowanie

kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?