kredyt gotówkowy w Mbanku czy Eurobanku

Data: 2013-09-26 10:40:16
Autor: marcin_
kredyt gotówkowy w Mbanku czy Eurobanku
Mam konta w tych dwóch bankach od wielu lat, potrzebuje kredyt gotówkowy
na około 50.000 zł na 2-3 lata. Robiłem symulacje i w mbanku i eurobanku, ale wiadomo że nie sa one w 100% odzwierciedlające realne raty kredytowe. dlatego chciałbym sie Was zapytac, gdzie bedzie korzystniej? a moze jakis inny bank?

--
marcin konieczny

Data: 2013-09-26 10:54:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "marcin_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l20rtc$isf$1@news.dialog.net.pl...

[...]

A jakieś warunki (prowizja, oprocentowanie, sposób zmiany oprocentowania)?

mBank z tego co pamiętam ma chore prowizje: 5%, a raz nawet było 7%. Raczej trzeba być desperatem aby brać gotówkowy w mBanku poza jakimiś promocjami. Do tego ma formułę wibor+marża, co teraz bardzo niekorzystnie wychodzi (bardzo wysoka marża). Tak że mBank mogę spokojnie odradzić.

Co do Eurobanku kompletnie nie znam warunków.

Data: 2013-09-26 11:39:38
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 26 Sep 2013 10:54:21 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Ja swego czasu porównywałem oferty i Eurobank dał całkiem rozsądną, a taki
Alior poszedł po bandzie. Ale to było na tyle dawno temu, że wszystko mogło
się zmienić. Póki nie zobaczymy tych symulacji, to możemy tylko gdybać jak
powyżej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-09-26 21:26:22
Autor: RobertS
[...]

trochę za mało danych...przede wszystkim jaki masz dochód netto, jaka sytuacja rodzinna oraz ew. inne zobowiązania finansowe (możesz pisać na priva) to Ci policzę gdzie wyjdzie najtaniej

ostatnio zrobiłem klientowi kredyt gotówkowy z oprocentowaniem <10%, bez prowizji i chorych ubezpieczeń na życie, nawet konto (bezpłatne) nie było obowiązkowe ;-)

ps
są banki, w których można dostać kredyt na oświadczenie lub wyciąg z konta i to w dodatku w 1 dzień, ale jak ktoś może ze 3 dni poczekać to uzyska znacznie lepsze warunki; kwestia czy ma być szybko czy też tanio

RobertS

Data: 2013-09-26 22:00:25
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l221p0$gc3$1@news.icpnet.pl...

ostatnio zrobiłem klientowi kredyt gotówkowy z oprocentowaniem <10%, bez prowizji i chorych ubezpieczeń na życie, nawet konto (bezpłatne) nie było obowiązkowe ;-)

Ile poniżej?

Data: 2013-09-26 22:33:03
Autor: RobertS
[...]

oprocentowanie wyniosło 8,99% ale nie ma rozmowy jak ktoś zarabia poniżej 2500 zł netto (przy singlu)

RobertS

Data: 2013-09-30 11:29:35
Autor: marcin_
[...]

a no własnie i tu jest pies pogrzebany, bo w mojej sytuacji tylko
własnie taki kredyt na podstawie wyciagu z konta wchodzi w grę
bo co z tego jak zarabiam 6 tys. jak na papierze mam minimalną, zone niepracująca i dziecię :)

Data: 2013-09-30 21:59:16
Autor: RobertS
[...]

a na konto wpływa minimalna czy faktyczna?

jest też opcja uzyskania kredytu na oświadczenie (bez zaświadczenia o zarobkach i wyciągu z konta), max 15kzł możesz w ten sposób dostać

RobertS

Data: 2013-10-01 10:12:07
Autor: marcin_
[...]

wpływy co miesiąc około 6 tys są, ale nie w tytule ze wynagrodzenie bo wiadomo o co chodzi.
Z tego co sie wstepnie rozglądałem to bez zadnych zaswiadczen w moim mbanku dostałbym do 50 tys zł, tylko odsetki masakra.

Data: 2013-10-01 21:40:04
Autor: RobertS
[...]

to nie patrz na odsetki tylko tam gdzie możesz dostać tyle ile potrzebujesz
to jest cena tego, że masz najniższą krajową i dodatkowo na konto wpływa "cuś" co nie wygląda nawet na wynagrodzenie

RobertS

kredyt gotówkowy w Mbanku czy Eurobanku