kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesi ęcznie za konto !

Data: 2009-06-01 14:50:37
Autor: rebevonrebe
kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesi ęcznie za konto !
cześć to jakaś paranoja, mam kredyt hipoteczny z PEKAO SA we frankach,
nie korzytam z innych usług banku tylko przelewam na konto w pekao co miesiąc
"pi razy x" kwotę kredytu plus te 9,95 zł  za prowadzenie konta a potem
z powrotem na konto w mbanku resztę co została.
w ogóle do niczego to konto mi nie potrzebne a płacę 120 zł rocznie,
czy da sie choć taniej ?

Data: 2009-06-01 06:13:16
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Cze, 14:50, "rebevonrebe" <rv...@yahoo.de> wrote:
[...]

Jest cos takiego jak konto techniczne - bezplatne do obslugi kredytu.
Ale nie wiem, czy uda ci sie je "zalatwic" jesli masz w tresci umowy
wpisane normalne konto.

Mozesz sprobowac rowniez zalozyc internetowe konto pekalo - ostatnia
nowosc, nie zamawiajac do niego karty, a nastepnei zadysponowac
obsluge kredytu z tego konta i zlikwidowac platne.

Data: 2009-06-01 15:18:17
Autor: Ryba
Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h00isk$16p0$1news.mm.pl...
[...]

Witam

Jestem w podobnej sytuacji, tylko z kredytem PLN
W tamtym tygodniu złożyłem pismo z prośbą o podanie
nr rachunku do spłat kredytu. Powołałem sie na klauzule
niedozwolone w umowach kredytowych. Zobaczymy
co mi odpowiedzą :)

Ryba

Data: 2009-06-01 16:31:26
Autor: Maverick
Ryba wrote:
[...]

Odpowiedza OK - bo inaczej nie moga.

Tez przez to przechodzilem ostatnio - kredyt w PLN. Sprawa zalatwiona szybko i bez problemow - konto zmienione na NET (darmowe - narazie). A raczej zalozone nowe i skasowane stare konto. Oplata - 50 pln za aneks do umowy. Czas - ok tygodnia.

Ogolnie masz dwie mozliwosci:
a) konto techniczne - a wiec za free, ale nie masz podgladu przez net, ogolnie wplacasz dana kwote na konto "nieswoje".
b) konto net - narazie darmowe (gdy nie bierzesz karty, jak wprowadza oplaty jakies to powiem im bye bye) - dzieki temu mam podglad kredytu przez net.

W obu przypadkach zaplacisz 50 pln za aneks do umowy.

Ew mozesz jeszcze zlaozyc inne konto lub zostawic to - ale skoro chcesz taniej to tylk ote 2 mozliwosci zostaja.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-06-01 16:38:26
Autor: Ryba

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h00onu$esa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Liczę na trzecią opcję. Ponieważ nie zamierzam płacić 50 PLN
tzn twoja opcja a) ale bez aneksu :)

Ryba

Data: 2009-06-01 21:07:01
Autor: Marcin Nowakowski
kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesięcznie za konto !
Dnia 2009-06-01 16:38,  Ryba stwierdził, że:
Liczę na trzecią opcję. Ponieważ nie zamierzam płacić 50 PLN
tzn twoja opcja a) ale bez aneksu :)

I może frytki do tego?
A tak poważnie - jest to kredyt przejęty przez Pekao z BPH? Jeśli tak, to swego czasu bepeh miał ofertę, zgodnie z którą w zamian za posiadanie RORu dostałeś marżę niższą o 0.5%.
Jeśli tak było, to licz się z tym, że zamknięcie tego konta przełoży się na wzrost oprocentowania kredytu.

p.
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970, mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

Data: 2009-06-02 08:02:46
Autor: Ryba

Użytkownik "Marcin Nowakowski" <mcr-mail@w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:h018sq$bss$1news.dialog.net.pl...
[...]

Frytek nie jadam. Wiec dziekuje.

Kredyt brałem w PeKaO S.A. nie zadnym bph-u
Mam tam konto od 10 lat. Przez dwa lata miałem marże 0,5%
teraz do konca 0,85% Ale nie ma zapisow w umowie, ze to
w zwiazku z kontem. Akurat byla wtedy taka promocja.
Pewnym jest to, ze wiazanie ROR-u z kredytem jest niedozwolone
wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Ryba

Data: 2009-06-02 15:31:18
Autor: Ryba
[...]

No i widzi Pan, Panie frytki do tego ;-)

Własnie dzwoniła do mnie miła Pani z banku
i zaproponowała konto darmowe NET.
Wprawdzie z nowym nr rachunku, ale aneks do umowy
mam gratis :)

Ryba

Data: 2009-06-02 16:07:26
Autor: ffiona
kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł m iesięcznie za konto !

Użytkownik "Ryba" napisał

Własnie dzwoniła do mnie miła Pani z banku
i zaproponowała konto darmowe NET.
Wprawdzie z nowym nr rachunku, ale aneks do umowy
mam gratis :)

Tylko ciekawe, jak długo to konto NET będzie darmowe. Jakoś to niepodobne do Pekao SA, żeby cos proponowali za darmo.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-02 17:21:53
Autor: Ryba
kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł m iesięcznie za konto !

Użytkownik "ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h03bov$cdo$1news.onet.pl...

Użytkownik "Ryba" napisał

[...]

To jest jedno z nowych kont. Dostepne od maja.
Jak stanie sie platne to sie pismo powtorzy hehe
Zreszta moze do tego czasu juz splace kredyt :)

W tym koncie za karte maestro placi sie niecale 4 PLN.
Ale mozna nie brac karty bankomatowej.

Ryba

Data: 2009-06-02 17:33:00
Autor: ffiona
[...]

Wiem, bo mnie też "zmusili" do założenia tego konta, ale nie dlatego, że mam kredyt, tylko dlatego, że mam "opiekuna klienta VIP". Pani mnie długo przekonywała, żebym nie zamykała u nich konta, więc powiedziałam:
- Ale pani mnie przecież przekonuje do darmowego konta!
Wydaje mi się, że niedługo zmienią TOiP. Tak jakoś czuję, bo miałam u nich konto od 13 lat i znam ich od podszewki. Nie ma tam nic za darmo.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-04 00:04:08
Autor: Damianos
[...]

Ryba, w jaki sposób przekonałeś panią do tego że nie będziesz musiał
płacić za aneks? Można o jakieś wskazówki?
Ja już od jakiegoś czasu zastanawiałem się żeby olać podczepiane konto
i wpłacać na techniczne. Jednakże podgląd tego co się dzieje na
rachunku dawał mi jakiś komfort psychiczny (co do tej pory kosztowało
mnie 8 PLN). Jak teraz słyszę że jest konto NET za darmo to fajnie.
Jak by dało się uniknąć opłaty za aneks byłoby super.

Czy przekonywanie było związane z niedozwolonymi klauzulami w umowie?
(Wiązanie kredytu z kontem?)

Data: 2009-06-09 10:58:55
Autor: Ryba

Użytkownik "Damianos" <damianosr@gmail.com> napisał w wiadomości news:434ecc2b-3747-48c1-a9c2-4e7a3c6657b6z5g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Przepraszam, ze dopiero dzisiaj odpisuje.
Zlozylem pismo w banku ze w zwiazku z brakiem
mozliwosci zamiany konta bez zmiany nr rachunku
prosze o podanie nr konta na ktore mam wplacac
dalsze naleznosci z tytulu udzielonego kradytu.
Nastepnie powolalem sie na niedozwolone klauzule
w umowie kredytowej.

Po kilku dniach mialem telefon z banku, ze maja dla mnie
oferte. Owszem nr rachunku sie zmieni ale za aneks nie
bede musial placic.

Ryba

Data: 2009-06-04 08:50:50
Autor: robal
kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł m iesięcznie za konto !
rebevonrebe <rvr47@yahoo.de> popełnił(a):

cześć to jakaś paranoja, mam kredyt hipoteczny z PEKAO SA we frankach,

PEKAO udziela/udzielał kredytów we frankach?

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesi ęcznie za konto !