kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?

Data: 2018-10-03 15:36:03
Autor: J.F.
kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pp2fi4$e30$1@sunflower.man.poznan.pl...
bank nie może klienta do niczego zmuszać więc, aby go przekonać np. do założenia konta lub wzięcia KK stosuje promocje

co byście wybrali?

prowizja 0, marża 2,7 i zero dodatkowych usług (spłata przez rachunek techniczny)
czy
prowizja 0, marża 2,2 + konto (bezpłatne) z wpływem wynagrodzenia i obrót debetówką min. 500 zł/m-c?

Ta promocja nie wydaje sie zla, wrecz calkiem dobra, wiec brac ... ale diabel tkwi w szczegolach.

Kolega ma taka promocje w DB, konto wcale nie bezplatne, zmienily sie kiedys tam regulaminy, jest okazja  do zamkniecia konta i karty ... ale nie ... pan sie zobowiazal do utrzymania konta XXXX przez okres splaty kredytu ... i g* nas obchodzi ze kiedys oplata byla znosna, a teraz jest nieznosna ...

J.

Data: 2018-10-03 20:19:46
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-03 o 15:36, J.F. pisze:

Ta promocja nie wydaje sie zla, wrecz calkiem dobra, wiec brac ... ale diabel tkwi w szczegolach.

poza tym wszystkie warunki takie same

[...]

konto w DB kosztuje 12 zł i nie można z niego zrezygnować, ale za chwilę przejmie je Santander i ciekawe co się wtedy stanie?

zakładam, że konto w Santander bedzie bezpłatne

RobertS

Data: 2018-10-03 12:23:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 3 października 2018 20:19:49 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

konto w DB kosztuje 12 zł i nie można z niego zrezygnować, ale za chwilę przejmie je Santander i ciekawe co się wtedy stanie?

zakładam, że konto w Santander bedzie bezpłatne

A nie 25zł?
Tak było kiedyś (liczyłem, że dodaje do marży znacząco) i tak jest na stronie oraz w TOiP.
Może masz lepiej.
Ale w żabie będzie tak samo - chyba że jakiś specjal na powitanie wymyślą, jednak na razie zapowiadają utrzymanie wszystkiego tak samo.

Zaś czerwoną kupę ma teraz santander consumer - a santander ma białą ma czerwonym tle (wcześniej tak miał consumer)..

Data: 2018-10-03 21:33:21
Autor: RobertS
kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?

A nie 25zł?

mnie pobierają 12 zł, oby to się zmieniło, bo mi szkoda tych 144 zł rocznie

[...]

patrzę na to logo i w zasadzie to masz właściwe skojarzenie ;-)
w przyszłym tygodniu mam tam umowę kredytową, zapytam pracowników czy tak samo im się kojarzy...

RobertS

Data: 2018-10-04 04:20:51
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 3 października 2018 21:33:23 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> [...]
w przyszłym tygodniu mam tam umowę kredytową, zapytam pracowników czy tak samo im się kojarzy...

Skojarzenie nie jest moje, przeczytałem w komentarzu pod jakimś tekstem o tym rebrandingu - ale uwolnić się nie da ;>
I uznałem za warte spopularyzowania, bo to wybitnie widoczne wyprowadzanie kasy. Że zacytuję obecnego premiera "santander to marka rozpoznawalna w PL" - ca. 2014. Oby im to wyszło "na zdrowie" ;P

kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?