kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?

Data: 2018-10-03 07:34:16
Autor: Dawid Rutkowski
kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
Pomijając to, czy w ogóle brać kredyt z marżą 2,2%, trzeba jeszcze dopytać o minimalny wpływ wynagrodzenia, oraz czy może to być ping-pong czy też trzeba podać numer konta pracodawcy (i co, jak się ten numer zmieni) - oraz co się stanie, jak raz pensji nie będzie czy też zapomni się o tych 500zł debetówką.
I czy ta bezpłatność konta będzie zagwarantowana, czy tylko na wabia...

Ale takie z wymaganiem debetówką to jakaś nowość chyba.

Kiedyś (2013?) jak rozpatrywałem KH to w db były trzy opcje:
- "normalna" marża chyba 1,8%,
- z wzięciem KK - marża coś koło 1,2%,
- z wzięciem "planu systematycznego okradania" - też chyba 1,2%.

Na pytanie, po co w ogóle jest ta "normalna" opcja, pani odpowiedziała, że rzeczywiście klienci jej nie wybierają ;>
Bo akurat KK jest spoko, minimalny limit 2k, więc nawet dadzą dla kapelusikowego KH, bezpłatna przy 12k obrotów rocznie (z czego większość można załatwić bezpłatnymi przelewami za rachunki domowe - a na pewno będą, skoro się bierze KH) - a ja nie, to 70zł (ale jak brakuje to przelew 5k kosztuje ryczałtem 5zł - i wlicza się do obrotów - oczywiście trzeba zaraz spłacić) - więcej będzie kosztować to nieszczęsne konto dbLife - ciekawe, co tym biednym posiadaczom zaoferuje teraz bank z kupą w logo...

Data: 2018-10-03 20:24:16
Autor: RobertS
[...]

2,2% to nie jest zła marża, w szczególności, że prowizja 0%
ma to być wpływ od pracodawcy, ale nie ma obowiązku definiowania konta, z którego pracodawca będzie przelewał

bank weryfikuje warunki promocji w odstępach kwartalnych, jak się zapomni to w kolejnym kwartale marża +0,5pp, ale jak później warunki są spełniane to marża znowu spada

są banki, w których promocja przestaje obowiązywać (na zawsze) jak się warunku nie spełni!

I czy ta bezpłatność konta będzie zagwarantowana, czy tylko na wabia...

Ale takie z wymaganiem debetówką to jakaś nowość chyba.

każdy bank może dowolnie kształtować swoje promocje, klient nie ma obowiązku z nich korzystać

[...]

ale bank musi mieć taką opcję w ofercie, nikt nie twierdzi, że ona musi być opłacalna

[...]

czerwoną kupą? sam jestem ciekawy, bo temat mnie dotyczy ;-)

RobertS

kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?