kredyt hipoteczny na czesc udzialow w domu

Data: 2009-07-07 16:58:38
Autor: Michal
kredyt hipoteczny na czesc udzialow w domu
Witam

Posiadam 2/4 udzialow w domu jednorodzinny, pozostale osoby posiadaja
po 1/4 udzialow.
Jest szansa aby jakis bank dal mi kredyt hipoteczny i zabezpieczyl sie
tylko moimi udzialami?
Jak to inaczej rozwiazac? Nie chce prosic pozostalych o wyrazenie
zgody na zabezpieczenie calej hipoteki domu.

Michal

Data: 2009-07-07 19:55:36
Autor: rhao
Michal pisze:
[...]

Nie ma takiej szansy

kredyt hipoteczny na czesc udzialow w domu