kredyt hipoteczny remontowy - gdzie najlepiej

Data: 2010-09-11 22:54:32
Autor: Marta kot
kredyt hipoteczny remontowy - gdzie najlepiej
Witam,

Jakis czas temu wzielam kredyt hipoteczny 'remontowy', którego
zabezpieczeniem byla działka ze stojącym na niej remontowanym domem
Wysokość kredytu to ok. 1/5 wartości domu (bez wartości działki).
Ponieważ działka jest b.duża została podzielona administracyjnie na
kilka mniejszych z zamiarem sprzedaży jednej z nich. Jednak hipoteka
obejmuje całość. Wystąpiłem w maju z wnioskiem o zmianę
zabezpieczenia, które
w połowie lipca zostało rozpatrzone negatywnie z uwagi na
'niewyprostowany' temat KW po podziale. Trudno wina po mojej stronie,
ale dlaczego PKOBP rozpatruje sprawę 3 miesiące - obowiązuje ich
przecież 10 dniowy (wg relacji pracownika) termin udzielania
odpowiedzi.
W jakim innym banku bedzie szybciej, ma ktos jakies doswiadczenie?

kredyt hipoteczny remontowy - gdzie najlepiej