kredyt hipoteczny w jakim banku

Data: 2012-05-08 14:57:22
Autor: robert
kredyt hipoteczny w jakim banku
staram sie o kredyt na zakup działki budowlanej, na razie zrobiłem rozeznanie w eurobanku (mam tam konta) w mbanku (tez mam konta) iw ......banku spółdzielczym w mojej wiosce :)) i jestem w szoku przy kredycie 60 tys zł koszty kredytu w eurobanku i mbanku sa 3 razy wieksze niz w spółdzielczym. Przed uruchomieniem kredytu w banku spoldzielczym (w ktorym konta nie mam zeby było smieszniej) chciałbym sie jeszcze Was poradzić, czy polecicie jakies banki z tanim kredytem hipotecznym?

Data: 2012-05-08 15:20:13
Autor: Piotr Gałka
kredyt hipoteczny w jakim banku

Użytkownik "robert" <robert@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:job56s$jah$1news.dialog.net.pl...
[...]

Robiłem rozeznanie rok temu więc szczegółowe wyniki pewnie już mało aktualne.
Generalnie było tak, że jak niższa marża to wyższa prowizja - logiczne.
BZWBK należał do grupy niska marża (0,99%) i wysoka prowizja (2..3%), ale odkryłem, że na wszystkie targi mieszkaniowe (jest ich dużo) jechali z promocj± prowizja 0%.
Skorzystałem z tej opcji.
Czy w tym roku też tak maj± to nie wiem.
P.G.

Data: 2012-05-08 18:37:08
Autor: RobertS
kredyt hipoteczny w jakim banku

staram sie o kredyt na zakup dzia�ki budowlanej, na razie zrobi�em
rozeznanie w eurobanku (mam tam konta) w mbanku (tez mam konta) iw
......banku sp�dzielczym w mojej wiosce :)) i jestem w szoku przy kredycie
60 tys zďż˝ koszty kredytu w eurobanku i mbanku sa 3 razy wieksze niz w
sp�dzielczym. Przed uruchomieniem kredytu w banku spoldzielczym (w ktorym
konta nie mam zeby by�o smieszniej) chcia�bym sie jeszcze Was poradzi�, czy
polecicie jakies banki z tanim kredytem hipotecznym?

mogę Ci wyliczyć zdolność kredytową i pomóc dobrać odpowiedni bank, ale będę potrzebował kilka danych finansowych

podaj email to napiszę co jest potrzebne do wyliczenia zdolności

RobertS

kredyt hipoteczny w jakim banku