kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez

Data: 2010-10-29 11:11:41
Autor: Jan Miś
kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez
W dniu 2010-10-29 08:33, rt pisze:
witam

chce kupić mieszkanie za ok. 400 tys mam 100 uzbierane. Czy oplaca mi sie
brac kredyt z 0% wkladem wlasnym czy lepiej wplacic te 20 % ? chciałbym
jakas kase zostawic na ewentualne nieprzeiwdziane wydatki lub okolicznosci -
ale nie wiem ile mohe zysakc /stracic na wkladzie wlasnym.

Pewnie przechodziliscie przez to i mozecie cos poradzić

Jak parametry kredytu jak prowizje, oprocentowanie, konieczne ubezpieczania są takie same przy 0% i 20% udziału własnego to ja bym brał większy kredyt. Ale raczej tak nie będzie i ze względu na zerowy wkład własny dostaniesz gorsze warunki, w szczególności jakieś obowiązkowe dodatkowe ubezpieczanie. W takim przypadku trzeba skalkulować co Ci się bardzie opłaca, zostać z kasą w rezerwie czy z lepszym kredytem

JM

kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez