kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez

Data: 2010-10-29 21:39:20
Autor: george
kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez

"rt" <xrtx@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iadpr0$t1a$1inews.gazeta.pl...
witam

chce kupić mieszkanie za ok. 400 tys mam 100 uzbierane. Czy oplaca mi sie
brac kredyt z 0% wkladem wlasnym czy lepiej wplacic te 20 % ? chciałbym
jakas kase zostawic na ewentualne nieprzeiwdziane wydatki lub okolicznosci -
ale nie wiem ile mohe zysakc /stracic na wkladzie wlasnym.

Pewnie przechodziliscie przez to i mozecie cos poradzić

idz do banku i podaj warunki jakie ci zaproponowali z i bez wkładu własnego.
wrzuć i sie zobaczy ile to kosztuje. Ogólnie sie nie za bardzo da powiedzieć.
Wskazanie -> wiekszy kredyt.

george

kredyt hipoteczny - z udziałem własnym czy bez