kredyt na budowe domu

Data: 2011-05-05 00:00:42
Autor: bartek
kredyt na budowe domu
witam,
sprawa ma sie tak :)

potrzebuje kredytu na budowe domu

sa dwa mieszkania w zastaw... rena 3400 netto, dzialalnosc gospodarcza obrot kolo 25 tys misiecznie...

dzialka jest na mnie i zone.

do kredytu biezemy babcie ktora ma renty kolo 3400 netto,
jak to szukac gdzie itp itd

co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

ziemia jest na mnie i zone, ja jestem bezrobotny pomagam prowadzic hurtownie kosmetyczna ... babci
zona ma salon kosmetyczny :)

Data: 2011-05-05 02:49:32
Autor: Pr0NET
kredyt na budowe domu
On 5 Maj, 00:00, bartek <bartol...@g.pl> wrote:
[...]

Raczej zapytaj na forum Muratora.

Data: 2011-05-05 08:14:20
Autor: tomekopalowicz
kredyt na budowe domu

Ja kredyt mieszkaniowy brałem za po¶rednictwem doradców z portalu http://www.finansosfera.pl/. Pomogli mi dobrać kredyt na który mnie stać i teraz spokojnie sobie spłacam. Wystarczy zostawić na stronie namiary na siebie i w przeci±gu kilku godzin doradca oddzwoni. Spokojnie mogę polecić...
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2011-05-05 12:16:50
Autor: MichalL
kredyt na budowe domu
W interesie doradców jest zarobić jak najwięcej. Oznacza to, że zaproponuj± nie najkorzystniejszy kredyt dla klienta, a z najwyższ± marż± dla siebie.
Najlepiej jest odwiedzić wiele banków, a nawet w wielu złożyć komplet dokumentów niezbędnych do otrzymania kredytu i dopiero po uzyskaniu ostatecznych umów podpisać umowę z jednym z nich. To kosztuje pracę i czas, ale przy kredycie hipotecznym warto.
Błędem jest załatwianie kredytu hipotecznego w tylko jednym banku.

MichalL

Data: 2011-05-05 20:56:41
Autor: Borys Pogoreło
kredyt na budowe domu
Dnia Thu, 5 May 2011 12:16:50 +0200, MichalL napisał(a):

niezbędnych do otrzymania kredytu i dopiero po uzyskaniu ostatecznych umów podpisać umowę z jednym z nich. To kosztuje pracę i czas, ale przy kredycie hipotecznym warto.

 1. Odpisujesz spamerowi
 2. Nawet jak odpisujesz spamerowi, to rób to zgodnie z zasadami

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-05 11:56:46
Autor: Borys Pogoreło
kredyt na budowe domu
Dnia Thu, 05 May 2011 00:00:42 +0200, bartek napisał(a):

do kredytu biezemy babcie ktora ma renty kolo 3400 netto,
jak to szukac gdzie itp itd
co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

 IMO w tej sytuacji zostaje Ci badać wszystkie banki po kolei, pocz±wszy od
tych z najniższ± marż±, nawet na pocz±tek telefonicznie. Bo warunki masz
do¶ć nietypowe. Pewnie dla większo¶ci banków babcia będzie lepszym
kredytobiorc± niż jaki¶ podejrzany krętacz ;-) Inni z kolei mog± krzywo
patrzeć na wiek babci. Ale je¶li masz takie zabezpieczenie to powinno się
udać to przepchn±ć.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-05 20:32:51
Autor: Piotr Gralak
kredyt na budowe domu
bartek napisał(a):

babci zona ma salon kosmetyczny :)

hmmm.... chyba przespałem legalizację małżeństw jednopłciowych w Najjaśniejszej ;)

PG

Data: 2011-05-07 15:41:15
Autor: Kenny
kredyt na budowe domu
Użytkownik "bartek" <bartolini@g.pl> napisał w wiadomości news:ipsiq7$f5i$1mx1.internetia.pl...
witam,
sprawa ma sie tak :)

potrzebuje kredytu na budowe domu

co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

Zawsze polecam sprawdzona metodologie:

1) Jedna lub dwie wizyty w OF aby pracowici konsultancji wprowadzili Cie w temat, podali wszystkie know how, rzeczy o ktorych nie wiesz, przedstawili kalkulacje z kilku bankow
2) W dzien pracujacy, ktory masz caly wolny, odwiedzasz 8-10 bankow rozmawiajac konkretnie z konsultantami od hipo, pobierajac oferte kazdego z nich
3) Tego samego dnia wieczoram (zeby nic nie zapomniec, pomimo notatek i wydrukow kalkulacji :) wpisujesz sobie kazdego do excela a nastepnie wracasz do 3-4 z czolowki

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2011-05-09 10:43:48
Autor: Piotr Gałka
kredyt na budowe domu

Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc54bfcnews.home.net.pl...
[...]

Ja zrobiłem inaczej - poszedłem na targi mieszkaniowe (trzy kolejne, sobota, co 2 tygodnie) i tam znalazłem kilka firm konsultacyjnych i kilka banków z promocjami dla odwiedzających targi.
W jakiejś gazecie widziałem, że w ciągu roku ma być chyba 8 targów mieszkaniowych i jakaś firma dawała bilety wstępu gratis na wszystkie (wydruk biletu z internetu).
P.G.

Data: 2011-05-10 07:13:26
Autor: Kenny
kredyt na budowe domu
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości news:4dc7a948$1news.home.net.pl...

[...]

To tez jest dobre - czesto sa promocje dla 'ludkow z targow' :)

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2011-05-10 08:52:48
Autor: Piotr Gałka
kredyt na budowe domu

Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc8c977$1news.home.net.pl...
[...]

Jako 'ludek z targów' trafiłem na prowizja 0%, marża 0,99%.
Decyzję już podjęli, w piątek przysłali propozycję umowy, ale jeszcze nie przeczytałem.
Na pierwszy rzut oka coś mi się nie podoba - jak przeczytam dokładnie to pewnie tu zapytam, bo nie znam się.
P.G.

kredyt na budowe domu