kredyt na dużą sumę na krótki okres...

Data: 2014-03-02 03:28:24
Autor: Osiemipol
kredyt na dużą sumę na krótki okres...
Witam
Potrzebuje wziąć kredyt hipoteczny na sporą sumę (równowartość mieszkania). Kredyt będzie spłacony w 90% a może nawet w 100% po około 6 miesiącach (sprzedamy stare mieszkanie gdy wykończymy nowe) Gdzie taką operację najbardziej opłaca się wykonać? Pytałem w trzech bankach i na razie najtaniej wyszedł ING. Koszt początkowy kredytu (ubezpieczenia, zabezpieczenia, jakieś dziwne opłaty) to około 800zł, potem 350zł miesięcznie samych odsetek. Czyli koszt takiego kredytu na 6 miesięcy to 800zł + 6 x 350zł. Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi umknęły.
Mowa o sumie 160-180tyś zł.

Data: 2014-03-02 16:44:33
Autor: Andrzej Lawa
kredyt na dużą sumę na krótki okres...
W dniu 02.03.2014 12:28, Osiemipol pisze:
Witam

[ciach]

Zawijaj wiersze, bo nie chce mi się takich czytać...

Data: 2014-03-02 22:04:05
Autor: osa
kredyt na dużą sumę na krótki okres...
W dniu 02.03.2014 12:28, Osiemipol pisze:
Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi umknęły.

Zapewne bank doliczy kilka procent wartości kredytu opłaty za wcześniejszą spłatę. Niech to będzie 3% (choć pewnie więcej...) więc dolicz koszt 160k * 3%  = 4800zł dla banku.

Data: 2014-03-02 22:43:18
Autor: RobertS
[...]

w ING zapłacisz prowizję za wcześniejszą spłatę

w takiej opcji o jakiej piszesz najtaniej będzie w B.Pocztowym

RobertS

Data: 2014-03-03 13:59:57
Autor: J.F
Użytkownik "Osiemipol"  napisał w wiadomości
[...]

Cala masa.
Prowizja bedzie od calej kwoty i raczej pojdzie w tysiace.
Jakies tam wieksze ubezpieczenia do czasu uzyskania wpisu w ksiedze wieczystej.
A na koniec kara za przedterminowa splate.

Mozliwe ze czas sie zabawic w inwestora i poszukac lokaty/funduszu przynoszacego wiecej, albo starego nie sprzedawac, tylko wynajac ...
Albo wziac kredyt na stare mieszkanie, a na koniec sprzedac z hipoteka ....

J.

Data: 2014-03-05 21:38:05
Autor: wromek
kredyt na dużą sumę na krótki okres...
Albo wziac kredyt na stare mieszkanie, a na koniec sprzedac z hipoteka

Jak sprzedać mieszkanie z hipoteką?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-03-06 13:38:59
Autor: J.F
kredyt na dużą sumę na krótki okres...
Użytkownik "wromek"  napisał w
Albo wziac kredyt na stare mieszkanie, a na koniec sprzedac z hipoteka
Jak sprzedać mieszkanie z hipoteką?

Normalnie - zgoda z banku, nabywca wplaca do banku, w sumie bezpieczniej niz bez hipoteki ... ktora sie zawsze moze objawic :-)

J.

kredyt na dużą sumę na krótki okres...