kredyt na dzia?k?

Data: 2014-02-26 11:31:11
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?
Mam od lat konto w Eurobanku i Mbanku. chciałbym kupic działkę pod przyszły dom. Mój wkład 20.000 zł a kredyt chciałbym na około 80.000 zł. Żona nie pracuje, 1 dziecko. Nigdy w zyciu nie brałem kredytów. Ale mam taką sytuacje teraz że przez okrez 3-4 miesięcy będe otrzymywał wynagrodzenie 6 tys brutto. dlatego chciałbym to wykorzystać :) W jakim banku najlepiej kredyt na mój cel? i przede wszystkim bank który polecicie z jakiego okresu bedzie chciał zaświadczenia o dochodach, bo jesli ostatnie 3 m-ce to będą to te 6 tys zł (może nawet 7 tys) ale wczesniej juz lipa bo minimalna płaca

--
Pozdr.

Data: 2014-02-26 12:11:22
Autor: Pat
kredyt na dzia?k?
[...]

Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

Data: 2014-02-26 03:30:54
Autor: Kris
kredyt na dzia?k?
W dniu środa, 26 lutego 2014 12:11:22 UTC+1 użytkownik Pat napisał:
Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

Patbank to niewiarygodna strona nie korzystaj z tego.

Data: 2014-02-26 12:44:39
Autor: Andrzej Lawa
kredyt na dzia??kÄ?
W dniu 26.02.2014 12:11, Pat pisze:
[ciach]

Polecam skorzystanie z usÂług jedej z firm doradztwa kredytowego:
[ciach spam]

Odradzam! Ktoś, kto nie potrafi nawet kodowania ustawić, nie jest kompetentny w sprawach tak złożonych jak doradztwo finansowe!

Data: 2014-02-26 12:34:41
Autor: brum
kredyt na dzia?k?
Niektore banki wymagaja nie tylko zaswiadczenia o dochodach, ale rowniez pitu.
Wystrzegaj sie "doradcow", ktorzy sa sprzedawcami.
Przede wszystkim zastanow sie, z czego kredyt splacisz. Fakt, ze przez kwartal bedziesz mial papierowa zdolnosc kredytowa nie wplywa na pozniejsze losy kredytu.

Data: 2014-02-26 13:48:07
Autor: Marcin N
kredyt na dzia?k?
W dniu 2014-02-26 12:34, brum pisze:
[...]

Święte słowa.
Nie sztuka kredyt zaciągnąć. Sztuka go spłacić. Bank będzie bezlitosny i w razie kłopotów zabierze działkę.

--
MN

Data: 2014-02-27 22:32:10
Autor: Krzysztof Halasa
kredyt na dzia??kÄ?
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> writes:

Święte słowa.
Nie sztuka kredyt zaciągnąć. Sztuka go spłacić. Bank będzie bezlitosny
i w razie kłopotów zabierze działkę.

To to jeszcze może być mały problem.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2014-02-26 12:47:02
Autor: Andrzej Lawa
kredyt na dzia?k?
W dniu 26.02.2014 11:31, marcin_ pisze:

[...]

Generalnie zaświadczenia żądają z 3 ostatnich miesięcy ALE w umowie będziesz zapewne miał warunek informowania o dużych zmianach w poziomie dochodów.

Data: 2014-02-26 14:20:09
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości

Generalnie zaświadczenia żądają z 3 ostatnich miesięcy ALE w umowie będziesz zapewne miał warunek informowania o dużych zmianach w poziomie dochodów.

No własnie o to mi chodzi czy te 3 miesiące wystarczą. Oczywiście zakładające że na 100% spłata będzie dokonywana terminowo, kolejne założenie jest takie że na 100% stać mnie na taki kredyt. W tej kwesti wolałbym nie dyskutowac bo nie chcę odbiegać od głównego, interesującego mnie wątku. Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona :) na utrzymaniu, własne mieszkanie. Jaki bank z najniższym oprocentowaniem, bez ukrytych prowizji i innych kosztów związanych z kredytem?

Data: 2014-02-26 05:40:08
Autor: Kris
kredyt na dzia?k?
W dniu środa, 26 lutego 2014 14:20:09 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona :) na utrzymaniu, własne mieszkanie.

Ogólnie wygląda to wszystko ok, wnioskowana kwota niewysoka to i może drążyć tematu nie będą. ale pamiętaj że banki tez inaczej patrzą na 6tys na zaświadczeniu z budżetówki czy dużej znanej firmy jak na 6tys na zaświadczeniu z lokalnej firmy ogólnobudowlanej czy sklepu spożywczego. Mogą wtedy domagać się PITa, zaświadczenia z ZUS o wysokości podstawy składek czy wyciągów bankowych. Nie bez znaczenia jest tez okres zatrudnienia no i jak pisałem wyżej miejsce zatrudnienia.

Jaki bank z najniższym oprocentowaniem, bez ukrytych prowizji i innych >kosztów związanych z kredytem?
Złóż wnioski w kilku bankach i wybierz ten "najtańszy"

Data: 2014-02-26 16:56:43
Autor: RobertS
kredyt na dzia?k?

[...]

czyli zrobiłeś sobie dochód pod kredyt? w takim razie koniecznie trzeba skorzystać z banku, który do zdolności weźmie ostatnie 3 m-ce i nie będzie się interesował co było wcześniej

taki właśnie masz plan?

RobertS

Data: 2014-02-26 17:42:37
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?

Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości >

czyli zrobiłeś sobie dochód pod kredyt? w takim razie koniecznie trzeba skorzystać z banku, który do zdolności weźmie ostatnie 3 m-ce i nie będzie się interesował co było wcześniej

taki właśnie masz plan?

dokładnie o to chodzi

Data: 2014-02-26 18:05:11
Autor: Regand
kredyt na dzia?k?
[...]

Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

-- -

Data: 2014-02-26 18:32:03
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?

Użytkownik "Regand"  napisał w wiadomości

dokładnie o to chodzi

Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

no to... pupa :(

Data: 2014-02-26 19:05:06
Autor: RobertS
kredyt na dzia?k?

Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a
przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

skąd masz takie "dziwne" informacje? oczywiście, że są banki, które wymagają historii i danych za 3 miesiące

później napiszę więcej

RobertS

Data: 2014-02-26 21:53:39
Autor: RobertS
kredyt na dzia?k?

[...]

jest wiele banków, w których musisz udokumentować dochód z ostatnich 3 miesięcy...

takie robienie dochodu pod kredyt to nic nowego ;-)
dobrze, że szczerze napisałeś jak sprawa wygląda

skoro chcesz kredyt na zakup działki to kiedy ew. będziesz chciał budować na niej dom?

chodzi o to, aby koszty początkowe i koszt wcześniejszej spłaty były jak najniższe

coś jeszcze wyjaśnić?

RobertS

Data: 2014-02-27 10:57:40
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?

[...]

tak, to własnie wygląda, nie będę  ściemniał bo i po co?, i tak dobrze  bo obawiałem sie nie odpowiedzi na moje pytanie ale całej litanii odpowiedzi poza tematem, że to złe, niemoralne, oszustwo i nie dam rady spłacić kredytu i w ogóle pełno postów starających mi wmówić że to się może dla mnie źle skończyć :)

Kiedy będę chciał budować dom? Nie mam bladego pojęcia, najpierw kredyt na działkę i jego spłata. Pewnie od razu po spłacie budowa domu. Kredyt chciałbym na max 5 lat. Za godzinkę idę do Banku Spółdzielczego, to może byc masakra w porównaniu z prawdziwymi bankami (masakra dla innych banków, nie BS :)) Ale zobaczymy jak coś to prosze o informację jaki bank proponujesz i dlaczego właśnie ten dla którego usługi świadczysz :)

Data: 2014-02-27 14:35:18
Autor: brum
kredyt na dzia?k?
[...]

Bo moze. Nie jest to, bynajmniej, ocena Twojego postepowania, ale glos w dyskusji i rada.

Za godzinkę idę do Banku Spółdzielczego, to może byc masakra w porównaniu z prawdziwymi bankami (masakra dla innych banków, nie BS

A ten BS nie jest prawdziwy?

Data: 2014-02-27 22:00:40
Autor: RobertS
kredyt na dzia?k?

[...]

robienie sobie dochodu pod kredyt to nic nowego, nie jest to również nielegalne, bowiem nikt nieprawdy w dokumentach nie podaje, są banki w których to się nie uda i takie, które tego "nie widzą"

[...]

i czego w tym BSie sie dowiedziałeś?

wybierając bank musisz się kierować:
1. akceptacją dochodu z 3 m-cy
2. niskim upfrontem (koszty startowe czyli prowizja i ew. obowiązkowe ubezpieczenia)
3. mniejsze znaczenie ma marża

jestem pośrednikiem, mam w ofercie praktycznie wszystkie banki...i jest jeden, który idealnie pasuje do Twojej sytuacji ;-)

RobertS

Data: 2014-02-28 11:29:22
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k?

Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości >

jestem pośrednikiem, mam w ofercie praktycznie wszystkie banki...i jest jeden, który idealnie pasuje do Twojej sytuacji ;-)

A więc tak, BS chce zaświadczenie z 3 ostatnich m-cy, żaden Pit roczny i inne okresy zatrudnienia ich nie interesują. Przy kwocie kredytu 80.000 zł prowizja jednorazowa 2.5% ale 50% szabs że jak zawnioskuję u Prezesa obniżkę to zejdzie nawet do 1,5% a do 2% to już duże szanse. Kredyt oficjalnie brany na 15 lat. Jego koszt 44.000 TYS (SPŁACAM 124.000 ZŁ). Oczywiście moge spłacić wcześniej i tego jak mantry będę się trzymał. A więc gdyby udało mi się spłacić przez 5 lat, na co liczę i te 5 lat to max, będę starał się w 4 lata, to koszt kredytu 14.000 zł, spłacam 94.000 na te 5 lat

Data: 2014-02-28 17:34:37
Autor: RobertS
kredyt na dzia?k?

[...]

uważasz, że to jest dobra propozycja?
2,5 lub nawet 2% prowizji przy taki krótkim okresie kredytowania?!

możesz dostać kredyt bez prowizji, ale skoro te 1600 zł nie robi różnicy to po co szukać dalej?

i tak z ciekawości:

a pozostałe warunki jakie są?

i nie licz na to, "a może mi się uda", "z pewnością spłacę"....kredyt hipo to najtańszy kredyt na rynku, w wielu przypadkach nawet jeżeli klient ma kasę to go nie spłaca wcześniej, bo...mu się to nie opłaca

RobertS

Data: 2014-02-28 19:36:17
Autor: brum
kredyt na dzia?k?
uważasz, że to jest dobra propozycja?
2,5 lub nawet 2% prowizji przy taki krótkim okresie kredytowania?!

15 lat to nie tak krotko
albo trzeba sie trzymac wersji oficjalnej, albo brac kredyt oficjalnie na 5 lat

możesz dostać kredyt bez prowizji, ale skoro te 1600 zł nie robi różnicy to po co szukać dalej?

roznica jest znaczna
w banku spoldzielczym (przynajmniej tych, ktore znam) w przypadku klopotow mozna sie porozumiec
zarzad jest wzglednie blisko klienta, a nie siedzi na tronie z lapka (znaczy pierscieniem) do calowania
ludzie sa mniej skomercjalizowani i rozumieja, ze problemy klienta moga sie stac problemami banku
te 1600 zlotych roznicy, ktore tak naprawde moze sie skurczyc po negocjacjach, moze w przyszlosci okazac sie znacznie mniejsza kwota, anizeli wyssa bank komercyjny w razie problemow

Data: 2014-02-28 20:20:33
Autor: RobertS
kredyt na dzia???k

[...]

wybacz, ale kompletne bzdury wypisujesz, bank to nie organizacja charytatywna, w każdym jak nie spłacasz kredytu to masz problem

w BSie, który mam w okolicy były takie akcje, że jak bank przejmował kamienicę (bo właściciel nie spłacał kredytu) to zbirów nasyłał na mieszkańców, aby się wyprowadzili (bez lokatorów łatwiej sprzedać), nawet temat w gazetach i tv był pokazywany

tak właśnie zarząd tego banku "rozumiał" problemy innych ludzi

poza tym oprocentowanie ustalane decyzją zarządu, oprócz standardowych zabezpieczeń klienci musieli przyprowadzać poręczycieli i podpisywać weksle - kredyty naprawdę dla ludzi o mocnych nerwach

robiłem refinanse takich kredytów w bankach komercyjnych i czytając zapisy umów naprawdę włosy się na głowie jeżyły jak coś takiego mógł ktoś podpisać

dlatego też nie robiłem i nie robię kredytów w BSach i zdecydowanie odradzam je klientom

RobertS

Data: 2014-02-28 20:29:54
Autor: J.F
kredyt na dzia???k
UĹźytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości
[...]

Ale sposob podejscia do problemu moze byc juz rozny ...

[...]

No coz, dla wlasciciela to lepiej.
Inny bank by mu te kamienice zlicytowal z ludzmi, tanio, strata znikoma w skali obrotow calego banku ... ale nie, roznica bedzie nadal na kredytobiorcy wisiec.
Potem sprzedadza dlugi za bezcen, i beda go jakies zbiry nachodzic :-)

poza tym oprocentowanie ustalane decyzją zarządu, oprócz standardowych

w mBanku tez tak bylo ...

J.

Data: 2014-03-01 21:42:53
Autor: brum
kredyt na dzia?k
dlatego też nie robiłem i nie robię kredytów w BSach i zdecydowanie odradzam je klientom

za mala prowizja, he?

Data: 2014-03-03 15:56:59
Autor: marcin_
kredyt na dzia?k
ja tylko w kwestii formalnej, kredyt juz wzięty, skonczyło sie na 1% prowizji
Nigdzie indziej lepiej niz w społdzielczym bym nie dostał
dzieki za pomoc

kredyt na dzia?k?