kredyt na dzia?k?

Data: 2014-02-26 12:11:22
Autor: Pat
kredyt na dzia?k?
Mam od lat konto w Eurobanku i Mbanku. chciałbym kupic działkę pod przyszły dom. Mój wkład 20.000 zł a kredyt chciałbym na około 80.000 zł. Żona nie pracuje, 1 dziecko. Nigdy w zyciu nie brałem kredytów. Ale mam tak± sytuacje teraz że przez okrez 3-4 miesięcy będe otrzymywał wynagrodzenie 6 tys brutto. dlatego chciałbym to wykorzystać :) W jakim banku najlepiej kredyt na mój cel? i przede wszystkim bank który polecicie z jakiego okresu bedzie chciał za¶wiadczenia o dochodach, bo jesli ostatnie 3 m-ce to będ± to te 6 tys zł (może nawet 7 tys) ale wczesniej juz lipa bo minimalna płaca

-- Pozdr.

Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

Data: 2014-02-26 03:30:54
Autor: Kris
kredyt na dzia?k?
W dniu ¶roda, 26 lutego 2014 12:11:22 UTC+1 użytkownik Pat napisał:
Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

Patbank to niewiarygodna strona nie korzystaj z tego.

Data: 2014-02-26 12:44:39
Autor: Andrzej Lawa
kredyt na dzia??kÄ?
W dniu 26.02.2014 12:11, Pat pisze:
[ciach]

Polecam skorzystanie z usÂług jedej z firm doradztwa kredytowego:
[ciach spam]

Odradzam! Ktoś, kto nie potrafi nawet kodowania ustawić, nie jest kompetentny w sprawach tak złożonych jak doradztwo finansowe!

--
Ĺšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

kredyt na dzia?k?