kredyt na nieruchomość za granicą

Data: 2010-09-08 07:29:52
Autor: squonk
kredyt na nieruchomość za granicą
Witam

Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za granicą?

Data: 2010-09-08 09:54:53
Autor: Krzysztof

" squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i67e1g$425$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za granicą?

Wydaje mi sie, ze czegos takiego powinno sie szukac w bankach o sieci miedzynarodowej np. HSBC, ktore oferuja bankowosc i konta w innych krajach. Watpie, zeby takie kredyty byly dostepne w standardowej ofercie polskich bankow.

Data: 2010-09-08 10:08:10
Autor: MarekZ
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i67e1g$425$1@inews.gazeta.pl...
Witam

Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za granicą?

A zabezpieczeniem ma być właśnie ta kupowana nieruchomość czy jakaś inna w Polsce?

Data: 2010-09-08 08:32:26
Autor: squonk
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):

A zabezpieczeniem ma być właśnie ta kupowana nieruchomość czy jakaś inna w Polsce?
obie opcje są możliwe

Data: 2010-09-08 10:44:55
Autor: MarekZ
Użytkownik "squonk" <squonk0.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i67hmp$fhc$1@inews.gazeta.pl...

A zabezpieczeniem ma być właśnie ta kupowana nieruchomość czy jakaś inna w
Polsce?

obie opcje są możliwe

Dla pierwszej opcji nie ma oferty standardowej w żadnym banku w pl (z całą pewnością nie było pół roku temu, nie sądzę aby uległo to zmianie).

Dla drugiej opcji (zabezpieczeniem będzie hipoteka wpisana na innej polskiej nieruchomości) w zasadzie większość banków będzie w stanie coś zaoferować. Mam wrażenie, że bankiem pierwszego wyboru mogłoby być BZWBK, o ile nie przeszkadza ich ortodoksyjne podejście do wyliczania zdolności kredytowej. Tylko zdecydowanie warto udać się do jakiegoś "większego" oddziału, bo w małych oddzialikach osiedlowych takie zagadnienie może wywołać panikę i reakcję obronną w postaci "niedasię".

Zasadniczo większość banków jest w stanie takiego kredytu (w gorszej wersji pożyczki hipotecznej) udzielić, więc nie ma specjalnych przeciwwskazań aby pytać o to "wszędzie". Zagadnienie jest i tak na tyle niestandardowe, że uzyskana konkretna oferta będzie od parametrów obu nieruchomości oraz zdolności kredytowej i humoru osób podejmujących decyzję kredytową i zasadniczo nieprzewidywalna. Tak więc nie sądzę aby dało się w sensowny sposób skierować Cię do konkretnego banku jako potencjalnie najlepszego do tego celu.

Może Zespół BZWBK się wypowie w wątku.

Data: 2010-09-08 08:58:58
Autor: squonk
> [...]

Zasadniczo większość banków jest w stanie takiego kredytu (w gorszej wersji pożyczki hipotecznej) udzielić, więc nie ma specjalnych przeciwwskazań aby pytać o to "wszędzie". Zagadnienie jest i tak na tyle niestandardowe, że uzyskana konkretna oferta będzie od parametrów obu nieruchomości oraz zdolności kredytowej i humoru osób podejmujących decyzję kredytową i zasadniczo nieprzewidywalna. Tak więc nie sądzę aby dało się w sensowny sposób skierować Cię do konkretnego banku jako potencjalnie najlepszego do tego celu.

pytałem wczoraj w macierzystym Lukasie - brak oferty

Data: 2010-09-10 02:52:50
Autor: Zespol_BZWBK
kredyt na nieruchomość za granicą

Może Zespół BZWBK się wypowie w wątku.

Istnieje taka możliwość w Banku Zachodnim WBK, ale tylko pożyczką
hipoteczną. Więcej na jej temat
http://indywidualni.bzwbk.pl/kredyty/hipoteczne/pozyczka/pozyczka-hipoteczna.html

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-09-11 00:16:25
Autor: Thomas

Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67e1g$425$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za granicą?

Zeby zabezpieczyc sie na tej zagranicznej nieruchomosci to bedzie ciezko.
Notomiast jak masz jakas nieruchomosc w Polsce, na ktora mozna hipoteke zrobic to powinno "dacsie" w wiekszosci bankow. A jak mimo wszystko "niedasie", to idz do Getin Noble tam sie da prawie wszystko (jak trafisz na kumtego doradce ds. kredytow hipotecznych) :)

Thomas

kredyt na nieruchomość za granicą