kredyt na samochód

Data: 2010-02-08 10:56:53
Autor: Rockmail
kredyt na samochód
Witam,
który bank ma dośc dobre oferty na kredyt samochodowy.
Chcę kupić samochód używany, wpłacić do 40%
a reszta na raty (24 miesiące).
Wiem, że nawet jak się kupuje nowy samochód u dilera,
to warto sobie samemu załatwić kredyt, niż korzystać
z osób, które na miejscu załatwiają kredyt.
Z Waszego doświadczenia jaki bank polecacie?

Pozdrawiam,

--
Bogdan

Data: 2010-02-08 16:44:47
Autor: kowtow
kredyt na samochód
Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
https://www.fioletpdk.pl/

Data: 2010-02-08 19:38:41
Autor: Ranger
kredyt na samochód
kowtow pisze:
Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
https://www.fioletpdk.pl/
w fiolecie takie warunki? Jakoś trudno mi uwierzyć...
Co do kredytu to niestety będziesz musiał poszukać, co ma tę dobrą stronę, że wybierzesz na prawdę najlepszą ofertę.

Pozdrobegin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-02-09 12:26:42
Autor: kris
kredyt na samochód

Użytkownik "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkpbi9$mm5$1news.onet.pl...
Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
https://www.fioletpdk.pl/

Gotówkowy na 10,50%?
W Fiolecie?
Trudno uwierzyć

Krzysiek

Data: 2010-02-10 23:23:53
Autor: Ranger
kredyt na samochód
kris pisze:

[...]

możliwe, możliwe... bo w dodatkowo "ATRAKCYJNY" pakiet ubezpieczeń ;)))

Data: 2010-02-11 09:25:25
Autor: kris
kredyt na samochód

Użytkownik "Ranger" <news@finaro.pl> napisał w wiadomości news:4b7331f3$1news.home.net.pl...
możliwe, możliwe... bo w dodatkowo "ATRAKCYJNY" pakiet ubezpieczeń ;)))

Z ubezpieczeń w 90% przypadków mozna zrezygnować/odstąpić
Ale i tak nie chce mi sie wierzyc w te 10,5% na kredycie gotówkowym

Krzysiek

Data: 2010-02-08 19:48:11
Autor: DanW
kredyt na samochód
W dniu 08-02-2010 10:56, Rockmail pisze:
[...]

Jako firma czy osoba fizyczna?

Data: 2010-02-08 19:38:51
Autor: Bogdan
kredyt na samochód
On Mon, 08 Feb 2010 19:48:11 +0100, DanW wrote:

Jako firma czy osoba fizyczna?

Jako osoba fizyczna. Wiem, że będę musiał sam poszukać. Ale pytam Was, to już jakaś wstępna selekcja, do których banków warto/nie warto pukać.
Złożyłem też zapytanie o leasing dla osób fizycznych. Chcę mieć porównanie.
W każdym razie dziękuję za wszelkie info.

Bogdan

Data: 2010-02-08 20:08:14
Autor: Arek
kredyt na samochód
Rockmail wrote:

Wiem, że nawet jak się kupuje nowy samochód u dilera,
to warto sobie samemu załatwić kredyt, niż korzystać
z osób, które na miejscu załatwiają kredyt.

Hm, u jednego dilera dają 6% (9.45% RSSO), faktycznie da się mniej w jakimś banku (os. fizyczna) ?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-02-09 11:07:06
Autor: ~|_ukasz

[...]