kredyt na wykończenie a zakup na raty

Data: 2010-03-26 16:13:25
Autor: karamba
kredyt na wykończenie a zakup na raty
Czy dostając w kredycie hipotecznym pieniądze na wykończenie mieszkania (określona kwota na określone elementy wykończenia), które są rozliczane przez bank na postawie oględzin (nie faktur), czy mogę zakupić elementy owego wykończenia na raty?

Data: 2010-03-26 16:14:57
Autor: MarekZ
Użytkownik "karamba" <karamba@no.mail> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hoijg5$5ms$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A cóż to za pytanie? Czy na tych elementach będzie może napisane "zakupione na raty" czy jak...? Skąd bank ma się o tym dowiedzieć?

Data: 2010-03-26 19:41:47
Autor: kashmiri
kredyt na wykończenie a zakup na raty
Kamil "Jońca" <kjonca@poczta.onet.pl> had the courage to write:
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

[...]

Np. z BIK-u.

W BIK-u przecież nie stoi, na co konkretnie ten kredyt ani za czyje pieniądze spłacany.
k.

Data: 2010-03-27 09:49:01
Autor: kaktus
kredyt na wykończenie a zakup na raty

W BIK-u przecież nie stoi, na co konkretnie ten kredyt ani za czyje pieniądze spłacany.
k.

W tym sek, ze w biku stoi co kupujemy na raty.

Data: 2010-03-27 11:02:48
Autor: Marcin Nowakowski
kredyt na wykończenie a zakup na ra ty
Dnia 2010-03-27 09:49,  kaktus stwierdził, że:
W tym sek, ze w biku stoi co kupujemy na raty.

Może, ale nie musi.

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970, mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

Data: 2010-03-26 20:18:12
Autor: oeconomicus01
kredyt na wykończenie a zakup na raty

Nie rozumiem pytania. Jeśli bank ma dokonać rozliczenia na podstawie oględzin, to chyba w pytaniu zawarłeś odpowiedź...

kredyt na wykończenie a zakup na raty