kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest tak ie coś ?

Data: 2009-02-22 09:11:17
Autor: glang
kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest tak ie coś ?
podpisałem umowę przedstępną na zakup mieszkania do końca lutego,
procedury w bankach są teraz tak długie że się nie wyrobię,
mam złożony wniosek w ing ale na razie nic nie wiadomo,
w dodatku sprzedający nie chce przedłużyć terminu,
środki na zakup mam ale wtedy nie bede miał na remont,
czy istnieje takie coś, że kupię za swoje a potem bank mi zwróci ?

pożyczka hipoteczna. trochę droższa ale tańsza niż inne lredyty
pzdr
GL

kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest tak ie coś ?