kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest takie coś ?

Data: 2009-02-21 20:56:18
Autor: Paweł O.
kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest takie coś ?
podpisałem umowę przedstępną na zakup mieszkania do końca lutego,
procedury w bankach są teraz tak długie że się nie wyrobię,
mam złożony wniosek w ing ale na razie nic nie wiadomo,
w dodatku sprzedający nie chce przedłużyć terminu,
środki na zakup mam ale wtedy nie bede miał na remont,
czy istnieje takie coś, że kupię za swoje a potem bank mi zwróci ?

Data: 2009-02-21 20:05:49
Autor: Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski
kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest takie coś ?
Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z zakupem.

Data: 2009-02-21 22:14:20
Autor: Paweł O.
kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest tak ie coś ?
Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z
zakupem.

trudniej, łatwiej go dostać ?

Data: 2009-02-22 09:31:47
Autor: Kamil Jońca
Paweł O. <pawelo77@o2.pl> writes:

Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z
zakupem.

trudniej, łatwiej go dostać ?

Teraz to każdy kredyt trudniej dostać :)
Po prostu musisz się spytać. +- rok temu ja dało się spokojnie to
zrobić. KJ

Data: 2009-02-22 10:53:12
Autor: Baloo

Użytkownik "Paweł O." <pawelo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:gnpqse$1q8c$1news.mm.pl...
Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z
zakupem.

trudniej, łatwiej go dostać ?

Myślę, że o tyle łatwiej, że masz wkład własny w postaci zakupionego mieszkania.
Nie musisz przecież refinansować całego zakupu, tylko część potrzebną na przeprowadzanie remontu.

Data: 2009-02-22 09:11:17
Autor: glang
[...]

pożyczka hipoteczna. trochę droższa ale tańsza niż inne lredyty
pzdr
GL

Data: 2009-02-22 21:54:41
Autor: Ra
Paweł O. pisze:
[...]
napewno millennium ma takie produkty, jest to znacznie tańsze niż pożyczka hipoteczna, nie wiem tylko jak tam teraz u nich z dostępnością kredytów

Data: 2009-02-25 21:17:13
Autor: Falisty
Ra pisze:
Paweł O. pisze:
[...]
Mają - to się nazywa REFINANSOWANIE. ma to wiele banków, polega to na zaciągnięciu kredytu pod hipotekę na wykonane prace przy remoncie lub zakupie mieszkania.

--
Pozdrawiam, Krzysiek
Ps.Adres bez podkreślnika

kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest takie coś ?