kredyt - przewalutować?

Data: 2010-12-28 23:55:04
Autor: Grzegorz Brycki
kredyt - przewalutować?
Witam,

Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów złocisze?

Jaka jest Wasza opinia?

GB

Data: 2010-12-29 01:02:40
Autor: Krzysztof
kredyt - przewalutować?

"Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> wrote in message news:ifdps8$7l3$1news.onet.pl...
[...]

Jak lubisz ryzyko to zawsze mozna, ale nie masz gwarancji, ze sprawy rozwina sie inaczej i za CHF bedziesz placil 4zl za te 2 lata.
Wiesz, wiele osob tez by nie zakladalo lokat na nedzne 5% tylko tak wymienialo PLN na CHF i odrotnie zarabiajac 50%. Przewaznie trudno z tym trafic, bo to co juz wiemy to dane historyczne a przyszlosc nie tak latwo odgadnac, szczegolnie w takich burzliwych czasach jak teraz. Moze 2zl za CHF sie juz nigdy nie powtorzy.
A co sie tyczy wrozenia, to przewidywalbym lekkie wzmocnienie PLN w 2011 oraz mocne oslabienie 2012-2013( i to duzo nizej niz obecnie).

Data: 2010-12-28 18:43:18
Autor: witek
kredyt - przewalutować?
On 12/28/2010 6:02 PM, Krzysztof wrote:
A co sie tyczy wrozenia, to przewidywalbym lekkie wzmocnienie PLN w 2011
oraz mocne oslabienie 2012-2013( i to duzo nizej niz obecnie).

o dzieki za dobre wiesci.

Data: 2010-12-29 13:26:12
Autor: Borys Pogore³o
kredyt - przewalutować?
Dnia Tue, 28 Dec 2010 18:43:18 -0600, witek napisa³(a):

A co sie tyczy wrozenia, to przewidywalbym lekkie wzmocnienie PLN w 2011
oraz mocne oslabienie 2012-2013( i to duzo nizej niz obecnie).

o dzieki za dobre wiesci.

 Takie wie¶ci to ja te¿ Ci mogê napisaæ i bêd± tyle samo warte ;-)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-29 06:34:37
Autor: witek
kredyt - przewalutowaæ?
On 12/29/2010 6:26 AM, Borys Pogore³o wrote:
[...]

napisz, moze ktos przeczyta i sie sprawdz±.

Data: 2010-12-29 13:41:34
Autor: Borys Pogore³o
kredyt - przewalutowaæ?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 06:34:37 -0600, witek napisa³(a):

o dzieki za dobre wiesci.

  Takie wie¶ci to ja te¿ Ci mogê napisaæ i bêd± tyle samo warte ;-)

napisz, moze ktos przeczyta i sie sprawdz±.

 Wola³bym zamiast pisaæ sam skorzystaæ z takiej wiedzy i obstawiaæ ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-29 06:47:27
Autor: Darek
kredyt - przewalutować?
Jaka jest Wasza opinia?

A gdzie obecnie istnieje możliwość przewalutowania na CHF?

Darek

Data: 2010-12-29 10:15:23
Autor: Cubus
kredyt - przewalutować?
W dniu 2010-12-28 23:55, Grzegorz Brycki pisze:

Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na
przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów
złocisze?

Nikt nie udzieli Ci w tej sprawie dobrej rady. Można oczywiście
kierować się starą żydowską prawdą, że skoro jest drogo to będzie
taniej, ale gdyby to było tak proste to byłbym baaardzo bogatym
człowiekiem i leżał pod palmą na Hawajach.

Zwróć też uwagę na to, że kredyty frankowe (jeśli udało by Ci
się znaleźć bank który Ci udzieli) mają w tej chwili chyba
najwyższe prowizje na rynku. Pomyśl co będzie jak stopy
w Szwajcarii ruszą w górę.

Data: 2010-12-29 12:57:43
Autor: xbartx
kredyt - przewalutowaæ?
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:55:04 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

[...]

Jeżeli się na tym za dobrze nie znasz a chyba raczej tak jest, skoro zadajesz takie pytania na grupie, to daj sobie spokój, bo na 99% nic na tym nie zarobisz a pewnie stracisz. Jak chcesz mieć spokojną głowę i nie martwić się niczym to skoro zarabiasz w złotówkach to i w nich spłacaj kredyt.

--
xbartx

kredyt - przewalutować?