kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?

Data: 2010-04-27 21:22:14
Autor: yapann
kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?
który bank teraz daje najlepsze warunki na kredyt samochodowy?

Data: 2010-04-28 00:34:46
Autor: Erazmus
On 27 Kwi, 21:22, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
który bank teraz daje najlepsze warunki na kredyt samochodowy?

Ja bym sprawdził GE Money i Santandera .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-28 10:39:49
Autor: pmlb
kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?
który bank teraz daje najlepsze warunki na kredyt samochodowy?

Nigdy nie bierz kredytu na samochod!
Zwlaszcza na nowy z salonu. Bedziesz najwiekszym jeleniem!
Samochod kupuje sie za gotoke lub maksymalnie 20% w kredycie. Samochod sam z siebie traci co roku na wartosci a kredyt zawsze rosnie!!!
Po splacie kredytu okaze sie, ze za te same pieniadze kupil bys sobie dwa samochody:)))
Lepiej samemu odkladac lub kupic cos taniego jesli musisz miec na juz samochod i odkladac tak jak bys splacal kredyt (i tak te pieniadze bedziesz musial miec na obsluge kredytu!!!) Po 3 latach masz kase na niezly "wozek". Przy zerowej stracie!

Data: 2010-04-28 02:58:50
Autor: BK
On Apr 28, 11:39 am, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> [...]

musial miec na obsluge kredytu!!!) Po 3 latach masz kase na niezly "wozek".

chyba, ze masz firme - wowczas nic lepszego niz leasing ;)

Data: 2010-04-28 11:10:15
Autor: pmlb
kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?
chyba, ze masz firme - wowczas nic lepszego niz leasing ;)

No ale tu jest pytanie o kredyt na samochod:) wiec wnioskuje, ze dotyczy prywatnej osoby.
Na firme to nawet sie oplaca kupic nowy samochod z salonu;))) (ale nigdy na osobe prywatna!!!)
Szkoda, ze ludzie nie potrafia tego sobie policzyc, z drugiej strony cale zlo to media ktore kreuja wizerunek chciejstwa:)
"Ja chce miec samochud juz i to nowy bo sasiad ma..." taie myslenie zaslepia zdrowy rozsadek i chlodne kalkulacje.
Wiekszosc ludzi widzi tylko moment kiedy ida do salonu a wyjezdzaja pieknym nowym pojazdem:) "trzezwieja" dopiero po kilku miesiacach kiedy juz sa w plecy pare tysiecy.
Brakuje w TV programow edukacyjnych ktore by to tlumaczyly ale jak sadze TV jest tak obsadzona roznymi "naciaaczami" ktorzy otrzymuja niezle prezenty, ze wyemituje wrecz odwrotne programy...
Szkoda...

Data: 2010-04-28 05:16:37
Autor: Erazmus
On 28 Kwi, 11:39, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> [...]

musial miec na obsluge kredytu!!!) Po 3 latach masz kase na niezly "wozek".

Ja jestem zadowolony z kredytu GE Money 50/50 , auto kupione w
salonie. Całkowity koszt kredytu to koszt prowizji doliczonej do
kredytu 500 zł.

Standardowy kredyt samochodowy praktycznie niczym się nie różni od
zwykłego gotówkowego i jest dość drogi ok 20 %.
--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-28 23:30:15
Autor: DanW
W dniu 28-04-2010 14:16, Erazmus pisze:
[...]

Tylko gdybyś kupił to auto za gotówkę to byś dostał 20% "rabatu" - to jest właśnie koszt kredytu

Data: 2010-04-29 08:53:26
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-04-28 23:30, DanW pisze:
[...]

Poważnie? Gdzie można 20% utargować w gotówce?!? Marka, salon?

Odpowiadając na pytanie inicjatora wątku -- najtańsze będą te "z salonu"   - czasem 0%, czasem kilka, prowizja od 0 nawet.
Niestety takie kredyty mają tylko niektóre marki i też nie zawsze.
W przypadku samochodów używanych już tak dobrze nie jest.

Data: 2014-04-11 13:13:53
Autor: morozpola
kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?
Od dłuższego czasu, według rankingów najlepszy kredyt samochodowy na auta nowe i używane oferuje Getin Bank. Jako jedyny ma zerową prowizję.

Data: 2014-04-11 22:56:27
Autor: RobertS
kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?

Od dłuższego czasu, według rankingów najlepszy kredyt samochodowy na auta nowe i używane oferuje Getin Bank. Jako jedyny ma zerową prowizję.

a od kiedy to prowizja jest najważniejszym parametrem przy wyborze kredytu?

ps
GNB nie ma też prowizji (0%) przy kredycie hipotecznym, czy to oznacza, że oferuje najtańszy kredyt hipo?

RobertS

kredyt samochodowy - gdzie najkorzystniej?