kredyt, ubezpieczenie do kredytu

Data: 2013-01-05 00:06:27
Autor: Andrzej Lawa
kredyt, ubezpieczenie do kredytu
W dniu 04.01.2013 21:18, klaps4@wp.pl pisze:

Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia

1. zawijaj wiersze
2. jakiego ubezpieczenia?

Data: 2013-01-05 01:21:26
Autor: klaps4
W dniu sobota, 5 stycznia 2013 00:06:27 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
W dniu 04.01.2013 21:18, klaps4@wp.pl pisze:

> Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia 1. zawijaj wiersze

2. jakiego ubezpieczenia?

ubezpieczenia do kredytu :
"Zakres ubezpieczenia
- Zakres Ubezpieczenia na życie obejmuje zdarzenie (zgon), które wystąpiło w okresie trwania kredytu z wyłączeniem przypadków opisanych w Warunkach Ubezpieczenia na życie."

Data: 2013-01-05 14:15:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.01.2013 10:21, klaps4@interia.pl pisze:

1. zawijaj wiersze

2. jakiego ubezpieczenia?

ubezpieczenia do kredytu :
"Zakres ubezpieczenia
- Zakres Ubezpieczenia na życie obejmuje zdarzenie (zgon),

I co dalej? Nie wiem, bo wiersz ucięło...

ZAWIJAJ WIERSZE!!!

Doczytaj też warunki ubezpieczenia, czy nie ma jakichś haczyków,
drobnego druczku (np. że minimum ileś rat musi być spłaconych zanim
ubezpieczenie zacznie działać).

Jeśli jesteś pewien, że faktycznie wszystko gra i ubezpieczenie powinno
zadziałać to oczywiście nic nie spłacaj. Korespondencję wysyłaj
poleconymi z potwierdzeniem odbioru, żeby nie mogli się migać, że "nie
doszło".

Data: 2013-01-05 06:05:45
Autor: Liwiusz
kredyt, ubezpieczenie do kredytu
W dniu 2013-01-05 00:06, Andrzej Lawa pisze:

2. jakiego ubezpieczenia?
kredytu.

--
Liwiusz