kredyt w Euro

Data: 2012-06-27 13:25:42
Autor: angela
kredyt w Euro
przymierzam sie do kredytu w Euro. około 500.000 zł. jaki bank moglibyście polecić?;

w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych uzbezpieczeń

Data: 2012-06-27 15:54:55
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-06-27 15:25,  angela pisze:
[...]

Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej walucie w jakiej sie zarabia.

Data: 2012-06-27 16:34:41
Autor: Jakub Jewuła
kredyt w Euro

Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej walucie w jakiej sie zarabia.

Ja np. zarabiam w euro, moze Ona tez.

I jak tam KRETYNIE?

Data: 2012-06-27 18:18:03
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-06-27 16:34, Jakub Jewuła pisze:

Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
walucie w jakiej sie zarabia.

Ja np. zarabiam w euro, moze Ona tez.

I jak tam KRETYNIE?

Ona nie zarabia i np za 2 lata sie moze okazac ze polska zlotowka warta jest tyle co funt kłaków i przyjdzie pan komornik i zabierze jej "Apartament" w nofoczesnej dzielnicy ogrodzonej murem od swiata.

Data: 2012-06-27 18:44:03
Autor: Jakub Jewuła
kredyt w Euro
Skad wiesz ze nie zarabia w e?

Data: 2012-06-28 08:25:52
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-06-27 18:44, Jakub Jewuła pisze:
Skad wiesz ze nie zarabia w e?

"W ubiegłym roku komornicy zajęli ponad 157 tys. nieruchomości. To aż o
połowę więcej niż w 2010 r. Zlicytowali też 4476 nieruchomości, a rok
wcześniej licytacji takich było 3657 - informuje "Dziennik Gazeta Prawna""

"Ten rok może być rekordowy pod tym względem. Jak wynika z danych
regionalnych izb komorniczych i największych portali licytacyjnych,
zadłużonych i wystawianych na sprzedaż nieruchomości jest o 30 - 40 proc.
więcej niż przed rokiem."

Zaczęło się?

Data: 2012-06-28 16:57:22
Autor: Jakub Jewuła
kredyt w Euro
Zaczęło się?

Wyleg kretynow?

Data: 2012-06-28 21:08:41
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-06-28, Piter <niepisztu@spam.com> wrote:

[...]

[...]

Tylko spłacalność kredytów walutowych jest lepsza niż złotowych z tego
co pamiętam.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-28 12:33:09
Autor: zbyszek
kredyt w Euro
On 2012-06-28, Piter <niepis...@spam.com> wrote:

[...]

> [...]
> więcej niż przed rokiem."

> Zaczęło się?

Tylko spłacalność kredytów walutowych jest lepsza niż złotowych z tego

to taka oficjalna ściema.
zob.
http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/09/nieruchomosci-jakosc-kredytow.html

Data: 2012-06-28 23:48:06
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-06-28, zbyszek <zbign.zn@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Ale ten raport mimo iż pokazuje, ze istnieją pewne zafałszowania pokazuje również,
że nie są one (walutowe) przyczyną wszelkiego zła, jak to zdawał się sugerować
mój adwersarz.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-28 21:41:28
Autor: Kamil Jońca
kredyt w Euro

On 2012-06-28, Piter <niepisztu@spam.com> wrote:

[...]

[...]

Pytanie, ile warta jest ta statystyka. Bo gdzieś czytałem (ale nie byłem
tym specjalnie zainteresowany) że gdy np. zaczynają się problemy z
kredytem walutowym to dość często jest przewalutowywany na złotówki i w
statystykach figuruje już jako złotówkowy. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Excessive login or logout messages are a sure sign of senility.

Data: 2012-07-02 10:53:22
Autor: Seba_Fan
kredyt w Euro

Użytkownik "Piter" <niepisztu@spam.com> napisał w wiadomości news:jsgtdh$f0s$1news.dialog.net.pl...
[...]

od dawna to trwa, tylko teraz przyśpiesza, gdzie można zobaczyć w necie co będzie licytowane?

Data: 2012-06-27 23:36:29
Autor: Krzysztof Halasa
kredyt w Euro
Piter <niepisztu@spam.com> writes:

Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
walucie w jakiej sie zarabia.

Jeśli oprocentowanie jest podobne, albo kredyt krótkoterminowy - to
pewnie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-06-28 08:26:45
Autor: Piter
kredyt w Euro
[...]

Taa szwajcaria niczego lemingow nie nauczyla debilne to i daje sie strzyc jak zwykle.

Data: 2012-07-01 07:08:11
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Thu, 28 Jun 2012 08:26:45 +0200, Piter wrote:
 Taa szwajcaria niczego lemingow nie nauczyla debilne to i daje sie  strzyc jak zwykle.

Jakos dziwnie wydaje mi się, ze zalozyles iz kredyt we frankach bralo
się tylko w 2007 i 2008 roku :-)
Ja wzialem w 2004 i jakos 3/4 splacilem w latach jak wyzej. Tak wiem,
dla ,,orła'' i tak pozostanę lemingiem ;-)
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-09 14:51:16
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-07-01 09:08, Michal Tyrala pisze:
[...]

I powiedz ile cie "wyszedl" ten kredyt i czemu tak drogo?

Data: 2012-07-09 13:10:48
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Mon, 09 Jul 2012 14:51:16 +0200, Piter wrote:
> [...]
> dla ,,orła'' i tak pozostanę lemingiem ;-)

 I powiedz ile cie "wyszedl" ten kredyt i czemu tak drogo?

A umiesz zdefiniowac ,,wyszedl''? Tak w 2004r, jak i w 2009r kredyt w
walucie byl bardziej oplacalny niz PLN.
BTW, jak sobie ktoś dał nawciskac, że kredyt na *set tysiecy
w PLN nie niesie żadnego ryzyka to się moze nieco zdziwic, jak się
WIBORy troche podniosa. Tak, tak wiem, to niemozliwe...

PS. Jesli Twoje kolejne posty w tym watku beda rownie malo wnosily, to
nie licz na odpowiedz.

Data: 2012-07-09 15:39:11
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-07-09 15:10, Michal Tyrala pisze:
[...]

Popierdolic to ty lubisz a ja zadalem konkretne pytanie ile wyniusl cie ten kredyt ?

Czyli ile musialem oddac ! Tylko nie pierdol znow od rzeczy tylko konkretnie pozyczylem 500k firanek a musialem oddac 1500k firanek czyli 200% mnie ten kredyt wyniusl.

Data: 2012-07-09 22:27:10
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Mon, 09 Jul 2012 15:39:11 +0200, Piter wrote:
> PS. Jesli Twoje kolejne posty w tym watku beda rownie malo wnosily, to
> nie licz na odpowiedz.

 Popierdolic to ty lubisz

Dobranoc.

Data: 2012-06-27 23:38:24
Autor: krzysztofsf
kredyt w Euro
On 27 Cze, 15:54, Piter <niepis...@spam.com> wrote:

Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
walucie w jakiej sie zarabia.

A jak jeszcze euro zniknie, to bedzie cyrrk przy przeliczaniu w
krajach w ktorych nie bylo waluta obiegowa, podlegajaca prostej
wymianie na nowe srodki platnicze danego kraju.

Data: 2012-06-28 08:46:50
Autor: Jakub Jewula
kredyt w Euro
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:d505f189-6f4e-428a-9fd0-16e427bc3e6fk5g2000vbf.googlegroups.com...
On 27 Cze, 15:54, Piter <niepis...@spam.com> wrote:

> Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
> walucie w jakiej sie zarabia.

A jak jeszcze euro zniknie

No to kredyt znika ;)

Data: 2012-06-28 10:17:22
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-06-28 08:38, krzysztofsf pisze:
[...]

Ale tlumacz to Lmingom oni lgna jak muchy do lepu na reklamy w telewizorni.

Data: 2012-07-01 07:05:58
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Wed, 27 Jun 2012 15:54:55 +0200, Piter wrote:
 Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej  walucie w jakiej sie zarabia.

Przy braniu duzego kredytu się liczy, glowkuje etc. A nie ulega glupim
frazesom jak ten powyzej.

Data: 2012-07-09 14:52:18
Autor: Piter
kredyt w Euro
W dniu 2012-07-01 09:05, Michal Tyrala pisze:
[...]

Tak wlasnie jak napisales. A jesli ktos bierze taki kredyt moze byc pewien ze bedzie drozszy niz podobny w walucie zlotowej.

Data: 2012-07-09 13:07:02
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Mon, 09 Jul 2012 14:52:18 +0200, Piter wrote:

> [...]

 Tak wlasnie jak napisales. A jesli ktos bierze taki kredyt moze byc  pewien ze bedzie drozszy niz podobny w walucie zlotowej.

A cos na poparcie? Bo IMO bzdurzysz.

Data: 2012-07-09 15:24:45
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-07-09, Piter <niepisztu@spam.com> wrote:

[...]

[...]

Tylko jak na razie Twoja teoria nie ma poparcia w rzeczywistości.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-07-09 15:34:27
Autor: Piter
kredyt w Euro
On 2012-07-09, Piter <niepisztu@spam.com> wrote:

[...]

[...]

Taa a ile naprawde kosztowaly lemingow kredyty ktore brali w firankach szwajcarskich ?

Data: 2012-07-09 16:05:50
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-07-09, Piter <niepisztu@spam.com> wrote:

[...]

Tylko jak na razie Twoja teoria nie ma poparcia w rzeczywistości.
Taa a ile naprawde kosztowaly lemingow kredyty ktore brali w firankach szwajcarskich ?

No to pokaż te swoje statystyki. Bo jak na razie jedynie się indyczysz
i obrażasz. Co z tego, że była chwilowa górka na kursie, skoro *i tak*
rata w CHF jest niższa niż analogiczna w PLN? Zwłaszcza jak ktoś w dobrym okresie brał kredyt i ma marżę w CHF na poziomie 1%, albo i mniej.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-07-15 16:55:56
Autor: Krzysztof Halasa
kredyt w Euro
[...]

Tak w ogóle to w Polsce wszystkie kredyty są bardzo drogie - ludzie
zarabiają mniej (np. 50% albo 25% tego, co na Zachodzie), ceny
nieruchomości są porównywalne, kredyty w walutach obcych obarczone są
dodatkowymi prowizjami, kredyty złotówkowe są drogie.

BTW jeśli ktoś miał trochę szczęścia, to już dawno ma kredyt w CHF
spłacony, albo mu zostało np. 1000 franków na 20 lat - właśnie przez
"chwilowe górki i dołki".
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-07-15 19:16:11
Autor: Kamil Jońca
kredyt w Euro
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> writes:

[...]

BTW jeśli ktoś miał trochę szczęścia, to już dawno ma kredyt w CHF
spłacony, albo mu zostało np. 1000 franków na 20 lat - właśnie przez
"chwilowe górki i dołki".

Możesz wyjaśnić, bo jak patrzę na swoich znajomych to chyba żaden nie
miał szczęścia - a wręcz kapitał wyrażony w PLN jest istotnie większy
niz "przy braniu"

KJ
 --
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"It's in process":

Data: 2012-07-15 18:54:52
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Sun, 15 Jul 2012 19:16:11 +0200, Kamil Jońca wrote:
> [...]

 Możesz wyjaśnić, bo jak patrzę na swoich znajomych to chyba żaden nie
 miał szczęścia - a wręcz kapitał wyrażony w PLN jest istotnie większy

To ,,20lat'' sugeruje, że znajomym Krzysztofa swiat nie zaczal się w 2008r.
Tak obstawiam. Ja sobie czekam z 8kCHF na lepszy kurs do 2034 :-)

Data: 2012-07-23 00:16:35
Autor: Krzysztof Halasa
kredyt w Euro
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

To ,,20lat'' sugeruje, że znajomym Krzysztofa swiat nie zaczal się w 2008r.

Coś w tym stylu.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-06-27 16:02:32
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-06-27,  angela <angeelika76.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

przymierzam sie do kredytu w Euro. około 500.000 zł. jaki bank moglibyście polecić?; w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych uzbezpieczeń

Przy obecnych obostrzeniach ze strony KNF [1] to chyba żaden.

[1] Zdolność liczona dla parametrów:

 - 20% niżej niż dla PLN
 - okres kredytowania 25 lat
 - obciążenie kredytowe nie może przekroczyć 42% pensji na rękę

Mi zdolność dla kredytów walutowych po tych zmianach spadła do 120k (z prawie 500k). IMHO prościej zaaplikować o kredyt w PLN w banku w którym
możliwe jest bezpłatne przewalutowanie i w którym przy przewalutowaniu nie patrzą już na zdolność tak drastycznie.

Pewnie będzie to wymagało jakiegoś okresu spłacania regularnie
w PLN, ale obecnie chyba jest to najbardziej realna opcja.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-27 23:34:56
Autor: wromek
kredyt w Euro
[...]

multibank, 6 mies. regularnej splaty i przewalutowanie jest mozliwe bez ponownej analizy, cos tam analityk oglada tylko i wyznacza propozycje marzy dla euro...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-06-28 00:17:03
Autor: Wojciech Bancer
kredyt w Euro
On 2012-06-27, wromek <wromek@> wrote:

[...]

[...]

Wiem, właśnie się tam ostrożnie do KH przymierzam. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-27 23:43:42
Autor: RobertS
kredyt w Euro

[...]

czy dochód rodziny wynosi minimum 12kzł netto na miesiąc? jeżeli tak to rozmawiamy dalej, jeżeli nie to zapomnij o kredycie w euro - będzie całkowicie nieopłacalny!

RobertS

Data: 2012-06-28 05:23:06
Autor: Jakub Jewuła
kredyt w Euro
czy dochód rodziny wynosi minimum 12kzł netto na miesiąc? jeżeli tak to rozmawiamy dalej, jeżeli nie to zapomnij o kredycie w euro - będzie całkowicie nieopłacalny!

To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?
Prosze o oswiecenie :)

Data: 2012-06-28 04:15:06
Autor: TrzyLinie
kredyt w Euro

> [...]

To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?

Ależ to bardzo proste :) Damy rodzinie ratkę 3k i programik systematycznego
oszczędzanka drugie 3k i wszyscy będą zadowoleni. Eee, tylko rodzina jakaś
smutna...

Opłacalność _dla_ klona wysoka ;>

Data: 2012-06-28 19:36:41
Autor: jk
kredyt w Euro
Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> napisał(a):
To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?
Prosze o oswiecenie :)

Proszę. W tym przypadku:
dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie nieopłacalny

Data: 2012-07-01 07:10:40
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Thu, 28 Jun 2012 19:36:41 +0000 (UTC),  jk wrote:
 Proszę. W tym przypadku:
 dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
 dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie  nieopłacalny

Cos na poparcie powyzszego? --

Data: 2012-07-15 21:23:38
Autor: MarekZ
kredyt w Euro
Użytkownik " jk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsibo9$efe$1@inews.gazeta.pl...

dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu

A tak z ciekawości ile to jest obecnie atrakcyjna marża dla kredytu eurowego?

kredyt w Euro