kredyt w Euro

Data: 2012-06-27 23:43:42
Autor: RobertS
kredyt w Euro

przymierzam sie do kredytu w Euro. około 500.000 zł. jaki bank moglibyście
polecić?;

w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych
uzbezpieczeń

czy dochód rodziny wynosi minimum 12kzł netto na miesiąc? jeżeli tak to rozmawiamy dalej, jeżeli nie to zapomnij o kredycie w euro - będzie całkowicie nieopłacalny!

RobertS

Data: 2012-06-28 05:23:06
Autor: Jakub Jewuła
kredyt w Euro
czy dochód rodziny wynosi minimum 12kzł netto na miesiąc? jeżeli tak to rozmawiamy dalej, jeżeli nie to zapomnij o kredycie w euro - będzie całkowicie nieopłacalny!

To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?
Prosze o oswiecenie :)

Data: 2012-06-28 04:15:06
Autor: TrzyLinie
kredyt w Euro

> [...]

To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?

Ależ to bardzo proste :) Damy rodzinie ratkę 3k i programik systematycznego
oszczędzanka drugie 3k i wszyscy będą zadowoleni. Eee, tylko rodzina jakaś
smutna...

Opłacalność _dla_ klona wysoka ;>

Data: 2012-06-28 19:36:41
Autor: jk
kredyt w Euro
Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> napisał(a):
To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?

Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?
Prosze o oswiecenie :)

Proszę. W tym przypadku:
dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie nieopłacalny

Data: 2012-07-01 07:10:40
Autor: Michal Tyrala
kredyt w Euro
On Thu, 28 Jun 2012 19:36:41 +0000 (UTC),  jk wrote:
 Proszę. W tym przypadku:
 dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
 dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie  nieopłacalny

Cos na poparcie powyzszego? --
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-15 21:23:38
Autor: MarekZ
kredyt w Euro
Użytkownik " jk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsibo9$efe$1@inews.gazeta.pl...

dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu

A tak z ciekawości ile to jest obecnie atrakcyjna marża dla kredytu eurowego?

kredyt w Euro