kredyt w banku jak nie ma się dochodu

Data: 2009-11-22 23:14:03
Autor: tall_30
kredyt w banku jak nie ma się dochodu
Witam
Sprawa beznajdziejna ale (może jest jakiś sposób)...
1) Moja żona pracuje w firmie która niedługo będzie szukać nowego
wiekszego biura.

2)Ja mam dwa hekatry pola którego wartość jest równa wartość biura.
Teoretycznie moge wszystko sprzedać ale wtedy po niższej cenie albo
bardzo długo to będzie trwać.

3) Własciciel biura chce gotówke

4)Bank mówi: Interesują nas pana obecne dochody a nie przyszłe.

Z kredytu nici.

Bede wdzieczny za sugestie.

Data: 2009-11-23 10:47:22
Autor: J.F.
kredyt w banku jak nie ma się dochodu
Użytkownik "tall_30" <suryga@gmail.com> napisał w
Sprawa beznajdziejna ale (może jest jakiś sposób)...
1) Moja żona pracuje w firmie która niedługo będzie szukać nowego
wiekszego biura.

Pracuje czy ma firme, czy chcesz kupic stare biuro ?

[...]

A dochody jakies macie ?

Majac hipoteke na biurze i dodatkowe zabezpieczenie na polu stanowisko banku moze ulec zmianie .. ale z czego bedziesz splacal raty ?

J.

Data: 2009-11-23 04:12:28
Autor: tall_30
kredyt w banku jak nie ma się dochodu

Pracuje czy ma firme, czy chcesz kupic stare biuro ?

Pracuje w firmie, chce kupić dom do remontu i wynająć firmie w której
pracuje moja żona.

Majac hipoteke na biurze i dodatkowe zabezpieczenie na polu
stanowisko banku moze ulec zmianie .. ale z czego bedziesz splacal
raty ?

Wynajme dom firmie na biuro w której pracuje żona (powinna sie dogadać
z szefami  (szefowie sa z Niemiec))

Data: 2009-11-23 13:19:06
Autor: george

"tall_30" <suryga@gmail.com> wrote in message news:a5b95149-baa4-446d-aba1-4b8744f4494cj11g2000vbi.googlegroups.com...

[...]

Bank słuszenie odmawia, nie masz na rate, nie ma biznesu.
Zona dogada sie, albo i nie, bank ma to wiesz gdzie...

george

kredyt w banku jak nie ma się dochodu