kredyt we frankach, ale teraz

Data: 2011-08-15 16:54:00
Autor: dr_indy
kredyt we frankach, ale teraz
Witam,

Ameryki nie odkryłem :), ale mam trochę odłożonego grosza  i chciałbym kupić
jakąś (upatrzoną) nieruchomość. Nie brakuje dużo bo mniej niż 90000 zł (jakieś 30-40% wart. nieruch.)
Pomyślałem, że może teraz we frankach...
Niestety chyba tylko kilka banków daje i zastanawiam się czy może ktoś z Was przechodził drogę w chwili obecnej na chf i może podzielić się doświadczeniem i wiedzą?

Dziękuję za info.

dr_indy

Data: 2011-08-15 17:00:37
Autor: dr_indy
kredyt we frankach, ale teraz
sorry widzę, że jest podobny post poniżej....
--
dr_indy

kredyt we frankach, ale teraz