kredyty mieszkaniowe

Data: 2011-02-10 06:10:42
Autor: grupy
kredyty mieszkaniowe
Witam

zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

http://www.oik.altb.pl/kredyty-mieszkaniowe.html

Najbardziej aktualne dane w internecie

Data: 2011-02-11 09:56:51
Autor: Robson
kredyty mieszkaniowe
zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

Data: 2011-02-11 02:59:56
Autor: Jarek P.
kredyty mieszkaniowe
On 11 Lut, 09:56, Robson <rob...@z.pl> wrote:
> zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

Pewnie tak samo, jak ceramikę porowaną (czy tam poryzowaną) - sypie
się do materiału użytecznego drugie tyle trocin.

J.

Data: 2011-02-11 12:03:08
Autor: Aicha
kredyty mieszkaniowe
W dniu 2011-02-11 11:59, Jarek P. pisze:

[...]

IMO nic nie pobije tego:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50141111

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-02-11 11:07:11
Autor: Aicha
kredyty mieszkaniowe
W dniu 2011-02-11 09:56, Robson pisze:

zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

To jeszcze nic. Na bankowej się lepiej popisał:

"dane sa  aktaulziwana
najszybciej w polskim interciecie"

Data: 2011-02-11 02:57:34
Autor: Jarek P.
kredyty mieszkaniowe
On 11 Lut, 11:07, Aicha <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:

> Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

To jeszcze nic. Na bankowej się lepiej popisał:

"dane sa  aktaulziwana
najszybciej w polskim interciecie"

No co się z człowieka naśmiewacie? Taki, panie, zapieprz z tym
aktualizowaniem, że załad...TFU! sprawdzić pisownię przed wysłaniem,
kurka, nie ma czasu!

J.

Data: 2011-02-11 12:08:30
Autor: Aicha
kredyty mieszkaniowe
W dniu 2011-02-11 11:57, Jarek P. pisze:

[...]

Można z niewielkim, myślę, marginesem błędu domniemywać, że tak poruje... tfu! porównuje, jak pisze.