krete drogi motorniczego

Data: 2013-11-05 10:48:44
Autor: Marcin N
krete drogi motorniczego
W dniu 2013-11-05 10:05, Prawy pisze:
Drodzy, wcześniej pytałem o porządne trasy w okolicy i wspominałem o jakimś lokalnym przewodniku, zdaje sie że jest coś takiego - czysto turystycznie jedakowoż...

Teraz myśle o zwykłych drogach bez perspektyw/bez widokow/wszystko jedno, ale spełniających nastepujące założenia konstrukcyjne:
-droga poza miejcowościami
-nawierzchnia małopodziurawiona
-takie podkrecenie że nawet zawodnik z trudem dopnie do 90km/h (tak zeby oszczedzić na paliwie i nie łamać przepisów zanadto)

W tym momencie używam zumi maps bo są dość szczególne, potem pojade tam rowerem zbadać temat i być może przećwiczyć podstawy zbierania sie w zakret, a nastepnie motorem jak już jakiś będę miał...

O kręte drogi nie tak prosto,
wyrazy uszanowania

Wszystkie założenia - i jeszcze więcej, na przykład: brak innych pojazdów na drodze - spełniają tory gokardowe. Na przykład w Bydgoszczy, Koszalinie, Radomiu.

--
MN

krete drogi motorniczego