krokodyle z radarami

Data: 2011-07-22 17:04:48
Autor: PaweL
krokodyle z radarami
Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.

Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

Paweł

Data: 2011-07-22 15:18:29
Autor: Rafał Grzelak
krokodyle z radarami
PaweL wrote:

Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.

Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś
groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

Jak ja jechalem to stalo ograniczenie do 80, ale utrudnien w ruchu brak.
Znowu robotnicy "zapomnieli" posprzatac znaki?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-07-22 22:31:36
Autor: Paweł W.
krokodyle z radarami

Jak ja jechalem to stalo ograniczenie do 80, ale utrudnien w ruchu brak.
Znowu robotnicy "zapomnieli" posprzatac znaki?

Dopiero stawiają. Remont ma być. Normalnie jak za Gierka ;-)

Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 18:01:47
Autor: mister
krokodyle z radarami
W dniu 2011-07-22 17:04, PaweL pisze:
Zaczo si polowanie na wszystkich kierowcw.

Dzi na S8 (w Warszawie) ITD stao na ograniczeniu do 80km/h z jakim
gronie wygldajcym pudekiem na dachu.

nie rob z siebie kretyna.

Data: 2011-07-22 18:40:16
Autor: jerzu
krokodyle z radarami
On Fri, 22 Jul 2011 17:04:48 +0200, "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl>
wrote:

Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

To urządzenie do kontroli viaboxów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 21:12:24
Autor: Cavallino
krokodyle z radarami
Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:j0c3j3$nh2$1usenet.news.interia.pl...
Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.

Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

Viaboxy kontrolowali.
Jechałeś TIR-em i nie miałeś takowego?

krokodyle z radarami