krolewny

Data: 2019-02-27 11:08:39
Autor: J.F.
krolewny

https://bip.nbp.pl/wynagrodzenia/wynagrodzenia
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nbp-ujawnia-zarobki-wiadomo-ile-otrzymywaly-najblizsze-wspol,nId,2857858

Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz informatykiem :-)

Gdzies tam w radiu padlo, ze sam Glapinski zarabia 65 tys/mc.

J.

Data: 2019-02-27 11:19:01
Autor: radekp@konto.pl
krolewny
Wed, 27 Feb 2019 11:08:39 +0100, w <5c7661f6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Przecież im się należy.

Data: 2019-02-27 11:21:57
Autor: J.F.
krolewny
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:40pc7edmi0q80vn3b5e0c3rl7u5kiet3pv@4ax.com...
[...]

Prezes, i to ten przez duze P, a nie jakis p. NBP, przeciez doskonale wie, ze komunikacja i promocja jest najwazniejsza :-)

J.

Data: 2019-02-27 11:30:49
Autor: ń
krolewny
Podali, ile zarabiali poprzednicy?
Generalnie podobne stawki w podmiotach państwowych są niemoralne i nikt mnie nie przekona, że prezio za 65 tys. będzie wykonywał robotę lepiej od prezia za 9 tys.
A "prywatni" (ale tacy naprawdę prywatni) to niech sobie płacą ile chcą.
Nikt tych preziów nie podkupi, bo liczba stanowisk w piramidzie jest ograniczona bardziej niż liczba doskonałych kandydatów, to nie piłka nożna i Ronaldo/Messi raz na pół pokolenia.

-- -- -
Gdzies tam w radiu padlo, ze sam Glapinski zarabia 65 tys/mc.

Data: 2019-02-27 11:32:40
Autor: Olin
krolewny
Dnia Wed, 27 Feb 2019 11:30:49 +0100, ń napisał(a):

Podali, ile zarabiali poprzednicy?

Podaj.
Nie zapomnij przy okazji podać kwalifikacji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-27 15:23:56
Autor: J.F.
krolewny

mysle, ze podobnie, tylko czy byl taki departament i czy akurat jego dyrektor mial najwieksza pensje ... bo tym specom od inwestowania, to ja nie bronie wysokich zarobkow.

A zarobki ... no coz, chcemy tam fachowcow, a nie chcemy zeby nas wysmiali "ile ? to na waciki ?"

No i jeszcze czasem prezes czy dyrektor musi sie spotkac z innymi bankowcami z zagranicy,
i dobrze by bylo, zeby mogl zaplacic za swoje osmiorniczki, a nie siedziec o suchym pysku.

J.

Data: 2019-02-27 17:23:19
Autor: ń
krolewny
Chcesz nas przekonać, że spotyka się i je za swoje??

-- -- -

Data: 2019-02-28 21:49:43
Autor: Animka
krolewny
W dniu 2019-02-27 o 16:23, J.F. pisze:
No i jeszcze czasem prezes czy dyrektor musi sie spotkac z innymi bankowcami z zagranicy,
i dobrze by bylo, zeby mogl zaplacic za swoje osmiorniczki, a nie siedziec o suchym pysku.

Ma od tego fundusz reprezentacyjny. Poza tym nie powinien chyba się popisywać ośmiorniczkami, których ludzie z czarnego np. lądu mają wbród, tylko zaserwować polskiego schabowego z kapustą.

--
animka

Data: 2019-03-01 14:51:29
Autor: marfi
krolewny

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.idm.pl> napisał w wiadomości news:q59ho5$h96$1node1.news.atman.pl...
[...]

i borowikami....

--
marfi

Data: 2019-03-01 15:28:54
Autor: Olin
krolewny
Dnia Fri, 1 Mar 2019 14:51:29 +0100, marfi napisał(a):

tylko zaserwować polskiego schabowego z kapustą.

i borowikami....

Nawiasem mówiąc, owa najbardziej polska z polskich potraw to tańsza wersja
sznycla wiedeńskiego (schab zamiast cielęciny), który zresztą został
zapożyczony w Włoch, gdzie nazywany jest "costoletta alla milanese".

Data: 2019-03-03 01:42:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"ń" q55osq$n3u$1@node1.news.atman.pl

: Generalnie podobne stawki w podmiotach
: państwowych są niemoralne i nikt mnie
: nie przekona, że prezio za 65 tys.
: będzie wykonywał robotę lepiej od
: prezia za 9 tys.

Wkrótce wybory -- możesz wyrazić swą wolę w urnie.
Stawiam na to, że kolejne osoby zatrudnione w NBP
będą miały wyższe gaże niż osoby zatrudnione w NBP
obecnie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-02-27 11:31:26
Autor: Olin
krolewny
Dnia Wed, 27 Feb 2019 11:08:39 +0100, J.F. napisał(a):

Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz informatykiem :-)

Tylko byś narzekał. Pomyśl, ile mogłyby zarobić, gdyby przyszły do NBP z apteki.

Data: 2019-02-27 12:11:25
Autor: Olin
krolewny
Przy okazji wyszło, że szefowa departamentu edukacji i wydawnictw zarabia
39 tys zł. miesięcznie.
Najzupełniej przypadkiem jest nią Anna Kasprzyszak, była żona koordynatora
służb specjalnych Mariusza Kamińskiego. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-03-03 01:06:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"Olin" dxvilu1kwukx.qnnddyep30dq$.dlg@40tude.net

[...]

Czyli facet dba o byłą żonę -- to chyba dobrze!!!
Niby Glapiński swym kobietom płaci lepiej, ale IMO
39 kplnpm to też niezła płaca, jak na polskie warunki.

[ja tyle zarabiam w pół wieku, ale ja nie liczę się]

Nie lubię babskich bokserów, w tym facetów puszczających
swe dawne żony z torbami. MKamiński zyskał w mych oczach!!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-04 13:00:19
Autor: Olin
krolewny
Dnia Sun, 3 Mar 2019 01:06:29 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Czyli facet dba o byłą żonę -- to chyba dobrze!!!

Dba również - i nawet bardziej - o swego syna, którego do pracy w Banku
Światowym wydelegował Glapiński.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/syn-mariusza-kaminskiego-w-centrali-banku-swiatowego,885130.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-03-04 19:56:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"Olin" 5sg8jkmm407g$.1qs0wu5dsg70g.dlg@40tude.net

[...]

Wzór do naśladowania!!! [ciekawe, czy i o siebie dba...]

Miłowanie bliźniego należy zaczynać od miłowania siebie:

   miłuj bliźniego swego jak siebie samego

Znam komunistę, który wzorowo dbał o swego syna.
Syn ów urodził się z wadami wzroku, co ojciec mu
wynagradzał obficie, dbając o bardzo dobre (miejscami
też kosztowne -- z oczywistej konieczności) wychowanie
pociechy... [dziś wiem, że niestety syn niezbyt mocno
doceniał starania ojca]

Akurat rodzina owego syna bardzo dobrze też traktowała
mnie, jako kolegę owego syna -- być może dobrze traktowała
także wszystkich znajomych...

IMO rodzice powinni dbać o finansowe potrzeby swych dzieci, nie:
państwo; organizacje pozarządowe; Cerkwie/Kościoły/Synagogi/Zbory...

Cerkwie/Kościoły/Synagogi/Zbory/itp. powinny dbać o moralność;
szkoły -- o przystosowanie zawodowe; ulica (przykładowo Usenet)
powinna ;) deprawować. Niestety ulica niekoniecznie pełni swe
powinności wzorowo... ;)

Nikołaj Gogol

<rcholuj@gmail.com> b375f83d-243e-41d7-acae-cc8c266d5c73@googlegroups.com

: Proszę tu jest: podaję z pamięci, ale raczej dokładnie

Z wyżyn autorytetu swego
Zganił mnie pewien moralista
Że lubię kopać leżącego,
A oto moich ofiar lista:

Pierwszy - klasyczne wielbił dzieła
I z drżeniem serca czcił Norwida
Lecz sucha rączka mu nie drgnęła
Gdy rozkaz do strzelania wydał

Chciałem ugodzić z całej duszy
Jemu i z kliczki tej psubratom
Lecz humanista się obruszył:
Niech się tym zajmie prokurator!

Drugi, jak sprytnie to wyjaśnił
Położył zasług wielkich krocie
Postawił za to pałac z baśni
Wannę w marmurze, sraczyk w złocie

Oskarżyć chciałem go, że dziejów
Parowóz nasz na ślepy pcha tor
Lecz humaniści chórem pieją:
Niech się tym zajmie prokurator!

Kolejny gość z mojego spisu
Nie musiał żyć o suchym chlebie.
Wyciągnąć miał nasz kraj z kryzysu
Wyciągnął, ile mógł - dla siebie

Chciałem ugodzić, skurwysyna,
Że dla postępu stworzył zator
Lecz humanista upomina:
Niech się tym zajmie prokurator!

Ten miał uosobienie gnidzie
Bił słabych, przed mocnym się płaszczył
Tamten doktorat zrobił w tydzień
Ów mało robił, dużo wrzaszczył

Łajdactw ich wszystkich nie ogarnie
Do dna goryczy nie wychyli
A żyli tyle lat - bezkarnie!
Prokuratorze, gdzieście byli?

Chciałem prawnikom bobu zadać
Dla wielu toga była szmatą
Lecz humanista znów ujada:
Niech się tym zajmie prokurator!

Cóż można odpowiedzieć na to -
Gogola tekst się przypomina:
"W naszym miasteczku jedyny porządny człowiek to prokurator,
a i on, prawdę powiedziawszy - świnia".

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.
[...]

Męczy mnie lekko (na ~1mm) odstająca u dołu ramka klapki laptopa -- efekt złej kolejności zmontowania tejże klapki...
Już wiem, że powinienem był wszystko poskładać bez sklejania a skleić (ewentualnie) znacznie później...
(klejenie tak sobie wpływa na zwartość i wytrzymałość konstrukcji)

Data: 2019-03-05 19:05:23
Autor: J.F.
krolewny
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q5f62s$ud$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Po katolicku - nic w tym zdroznego.
No i odpada problem alimentow :-)

Tylko tak dla porzadku sprawdzic od kiedy pracuje w NBP, bo moze od 25 lat ...

Nie lubię babskich bokserów, w tym facetów puszczających
swe dawne żony z torbami. MKamiński zyskał w mych oczach!!!

Niektorym zonom sie jednak nalezy :-P

J.

Data: 2019-02-28 15:07:43
Autor: z
krolewny
  "Wynagrodzenie kadry kierowniczej Narodowego Banku Polskiego, dyrektorzy, zastępcy dyrektora, w latach 2015-2018, a więc zarówno za kadencji prezesa Belki i prezesa Glapińskiego kształtowało się na porównywalnym poziomie - podkreśliła Ewa Raczko.
Poinformowała, że "przeciętne wynagrodzenie brutto na stanowisku dyrektora w NBP ustalone w oparciu o PIT wyniosło w 2014 roku 38 098 zł. W 2015 roku - 37 110 zł, w 2016 roku - 37 381 zł, w 2017 roku - 37 069 zł, w 2018 roku - 36 308 zł".

- Miesięczne wynagrodzenie całkowite w kwocie 60 tysięcy złotych zdarzyło się w poprzedniej kadencji u jednego z dyrektorów - poinformowała.

NBP podało też, że miesięczne przychody prezesów NBP ustalone na podstawie PIT (według ostatniego pełnego roku urzędowania) kształtowały się następująco, na przykład: Hanna Gronkiewicz-Waltz w roku 1999 - 45 073 zł, Marek Belka w 2015 roku - 74 136 zł, Adam Glapiński w 2018 roku - 63 531 zł."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/zarobki-w-nbp-bank-centralny-poinformowal-o-zarobkach-pracownikow,898716.html

Data: 2019-03-01 09:35:19
Autor: ń
krolewny
Takie wynagrodzenia na stanowiskach jakby nie było państwowych są niemoralne.
Znajdziemy równie dobrych lub lepszych (w co chyba nie wątpimy) kandydatów za stawki trzy-czterokrotnie niższe.
Zresztą co tu mówić o moralności choćby ChGW.

-- -- -

Data: 2019-03-03 01:10:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"ń" q5aqs8$pce$1@node1.news.atman.pl

: Takie wynagrodzenia na stanowiskach
: jakby nie było państwowych są niemoralne.
: Znajdziemy równie dobrych lub lepszych

Podaj ;) namiary na tych lepszych -- zagłosujemy na
partię, która te osoby przyjmie w miejsce obecnych.

: (w co chyba nie wątpimy) kandydatów za stawki
: trzy-czterokrotnie niższe.

Wątpię, ale nie chadzam na wybory, więc nie liczę się.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

Postscriptum: Aby zabić/zamordować nudę, zmontowałem laptop F-S.
              Mikrosłicz przylutował się bezproblemowo (obawiałem
się problemów -- najważniejszą nóżkę przylutować musiałem do nitki
na laminacie; ponadto kupiłem nie mikrosłicze SMD, ale ,,wtykane''
w dziurki; na dodatek z 4 nóżkami, nie z 5) a pokrywę z wyrwanymi
nakrętkami okleiłem (mam nadzieję, że nie skleiłem zawiasu -- że
jest nadal ruchomy) jakimś dziesięciominutowym klejem epoksydowym.

Laptop (wraz z matrycą) jest sprawny, ale na razie pokrywa
(wraz z antenami WiFi) nie jest dotroczona do korpusu.

Klej epoksydowy jest chyba dobry (ważny był do lipca 2013 r.)
ale do pełni szczęścia potrzebowałem dziesięciosekundowego
(typu 'Kropelka') i taki kupiłem przed rokiem -- dziś był
zupełnie zaschnięty mimo porządnego/poprawnego zakręcenia!!!

Nitkę, do której trzeba było dolutować nóżkę mikrosłicza
widziałem z wielkim trudem przez lupę. :) Jednocześnie
trzeba by trzymać: lupę; lutownicę; drucik lutowany do
ww. niteczki na laminacie; mikrosłicz; cynę, laptop...
(laptop na szczęcie trzyma się sam -- spoczywając w pokoju)

Drucik (rzecz jasna) też cienki jak włos.

Lutownica oczywiście pistoletowa, używana na co
dzień do zadań różnych, ;) nie tylko do lutowania.

Data: 2019-03-03 21:00:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"Eneuel Leszek Ciszewski" q5f62s$ud$2@node2.news.atman.pl

Postscriptum: Aby zabić/zamordować nudę, zmontowałem laptop F-S.

Ofiara zemściła się -- dziś zmuszając mnie do dokończenia składania.
Klej ponoć w 24 godziny po zmieszaniu osiąga swój szczyt wytrzymałości.

w dziurki; na dodatek z 4 nóżkami, nie z 5) a pokrywę z wyrwanymi
nakrętkami okleiłem (mam nadzieję, że nie skleiłem zawiasu -- że
jest nadal ruchomy) jakimś dziesięciominutowym klejem epoksydowym.

Niestety popełniłem błąd -- wprawdzie funkcjonalność pozostałą, ale
wygląd ucierpiał. Dziś rozklejenie raczej nie jest łatwe. Błąd swój
postrzegłem wczoraj, gdy mogłem to rozkleić, ale uznałem, że lepiej
tego już nie ruszać.

Pokrywa jest sprawna, jeśli nie liczyć kamery, której nie
sprawdziłem, choć podłączyłem.

Laptop (wraz z matrycą) jest sprawny, ale na razie pokrywa
(wraz z antenami WiFi) nie jest dotroczona do korpusu.

Już zmontowałem wszystko z wyjątkiem telefonicznego modemu.
(chyba nigdy go nie użyłem -- nawet nie wiem, czy był sprawny)
Ktoś pamięta jeszcze dostępowy numer 0202122 TP SA?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-01 16:06:56
Autor: elmer radi radisson
krolewny
On 2019-02-28 15:07, z wrote:

[...]

I tez wowczas zatrudniali za astronomiczne pieniadze blondyny o nieustalonych kompetencjach?

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-03-02 01:16:16
Autor: J.F.
krolewny
Dnia Fri, 1 Mar 2019 16:06:56 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
On 2019-02-28 15:07, z wrote:
[...]

No jak widzisz - za astronomiczne pieniadze zatrudniali ...
i tu by trzeba sie doszukac, czy takie departamenty byly, czy ich dyrektorzy/rki zarabiali podobnie jak inni dyrektorzy, i kto
byl tym dyrektorem.

Albo np ilu nowych dyrektorow wprowadzal nowy prezes ... i zaloze sie,
ze troche znajomych wprowadzil :-)

J.

Data: 2019-03-02 07:45:04
Autor: ń
krolewny
Robiono to z krępymi brunetami po WUML.

-- -- -
I tez wowczas zatrudniali za astronomiczne pieniadze blondyny o nieustalonych kompetencjach?

Data: 2019-03-02 01:25:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
krolewny

"J.F." 5c7661f6$0$525$65785112@news.neostrada.pl

Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz informatykiem :-)

Nieprawda?

[ciekawe, kto pierwszy głośno zauważy -- 'chuj jest,
dupy są, a kupy kamieni jak nie było, tak nie ma...'
i ciekawe, czy da trochę czasu na ukazanie reszty
naszemu Dobrodziejowi...]

Pytanie do informatyka:

 - dlaczego kopie CR2 (RAWki Canona) na samym końcu
   są nieco inne niż ,,oryginały''?

Porównując ,,oryginały'' z bakapami, widzę drobne różnice.
Kilka JotPeGów jest popsutych po jednej ze stron, i łatwo
zgadnąć, które, ale CR2 wykazują dziwne różnice. Końce plików
(czasami kilka bajtów, czasami kilkanaście) nie pokrywają się
ze sobą, ale oba pliki są łykalne dla PSa... Bywa, że nie
kilka czy kilkanaście bajtów, ale znacznie więcej -- lecz
pliki są czytane bezproblemowo...

Wszystkie podejrzane fotki są niesamowicie ważne i ciekawe. ;)
[nadają się do skasowania] Ale pytanie pozostaje...

--