królujejakoś w Multibanku

Data: 2009-07-02 15:33:44
Autor: magnat
królujejakoś w Multibanku
spłaciłem kredyt chce papier do sądu by zwolnili mi hipotekę
powiedzialem że jest mi pilnie potrzebny
a oni na to że mają 14 dni, proszę o przyśpieszenie oni że mają 14 dni, dzownie codziennie na infolinie z pytaniem kiedy bedzie (każdy dzień to dla mnie koszty) a oni magiczne 14 dni (tu codziennie inna pani mówi że roboczych druga że kalendarzowych)
na pytanie czy da się to jakoś przyśpieszyć... - odp: nie, mamy 14 dni na pytanie gdzie tu jest Wasza jakość ... głucho

jakoś już nie lubie tego Banku poszukam jakości

pozdrawiam Michal J.

Data: 2009-07-02 17:11:28
Autor: MHC Mega
królujejakoś w Multibanku
magnat wrote:

a oni magiczne 14 dni (tu codziennie inna pani mówi że roboczych druga że kalendarzowych)

Onie pewnie mają 14 dni od daty ostatniego kontaku z Tobą ;)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-07-02 19:43:50
Autor: MarekZ
królujejakoś w Multibanku
Użytkownik "MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:xn0gc6ql81zc2r002news.1000lecie.pl...

Onie pewnie mają 14 dni od daty ostatniego kontaku z Tobą ;)

No właśnie! Tak zwany termin Multi-zawity!

królujejakoś w Multibanku