kropka nad i

Data: 2010-11-25 20:28:26
Autor: m
kropka nad i
Teraz w "Kropce na i " występuje co¶, wielkiego w czerwonym kubraku, szpetnego i wypowiada się o atrakcyjno¶ci ...
Jak wszyscy z jej partyjki gada od rzeczy - czy oni co¶ wspólnie ćpaj±? że tacy gupi s±?
__________
Wodzu mój i Prezesie - Intlgntće z Żoliborza - PROWAD¬!!!!!!!! My intlgnća jeste¶my zawsze za TOBˇ !!! absmak rulezzzzzzz

Data: 2010-11-25 20:36:37
Autor: u2
kropka nad i
W dniu 2010-11-25 20:28, m pisze:
Teraz w "Kropce na i " wystêpuje co¶, wielkiego w czerwonym kubraku, szpetnego i wypowiada siê o atrakcyjno¶ci ...
Jak wszyscy z jej partyjki gada od rzeczy - czy oni co¶ wspólnie æpaj±? ¿e tacy gupi s±?

A nie potrafisz podać danych osobowych, ośle ? Kto tam dzisiaj
występował u TW stokrotki ?

Data: 2010-11-25 20:45:16
Autor: m
kropka nad i
A nie potrafisz podać danych osobowych, o¶le ? Kto tam dzisiaj
występował u TW stokrotki ?
jakie¶ co¶ o ptasim nazwisku ... kos, drozd, sęp,  ...... nie, już sobie przypominam przepyszna, elokwentna, przystojna i wysoka jak sam ON - PREZES, zajmowała cały ekran - posłanka o ptasim nazwisku z PiS. Mule!
(muł - potomek osła i klaczy, na wymarciu bo bezpłodny jak pewnie i ty i tobie podobni - 23% i leci w dół).
EOT

Data: 2010-11-25 21:06:14
Autor: u2
kropka nad i
W dniu 2010-11-25 20:45, m pisze:
A nie potrafisz podaæ danych osobowych, o¶le ? Kto tam dzisiaj
wystĂŞpowaÂł u TW stokrotki ?
jakie¶ co¶ o ptasim nazwisku ... kos, drozd, sĂŞp,  ...... nie, juÂż sobie przypominam przepyszna, elokwentna, przystojna i wysoka jak sam ON - PREZES, zajmowaÂła caÂły ekran - posÂłanka o ptasim nazwisku z PiS. Mule!
(mu³ - potomek os³a i klaczy, na wymarciu bo bezp³odny jak pewnie i ty i tobie podobni - 23% i leci w dó³).
EOT

No i spierdalaj dupku. No i żebym ciebie tutaj więcej nie widział,
tchĂłrzu :)

Data: 2010-11-25 21:09:10
Autor: Mirek
kropka nad i

No i spierdalaj dupku. No i żebym ciebie tutaj więcej nie widział,
tchórzu :)

Jeste¶ z pisu?

Data: 2010-11-25 21:14:32
Autor: u2
kropka nad i
W dniu 2010-11-25 21:09, Mirek pisze:
> No i spierdalaj dupku. No i Âżebym ciebie tutaj wiĂŞcej nie widziaÂł,
> tchĂłrzu :)
Jeste¶ z pisu?

A ty wyszedłeś prosto z pizdy :)

Data: 2010-11-27 20:27:22
Autor: pluton
kropka nad i
> Jeste? z pisu?

A ty wyszedłe¶ prosto z pizdy :)

Tak, on jest z pisu.

Nullification

Data: 2010-11-25 22:50:02
Autor: matusm
kropka nad i

Użytkownik "m" <movano@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icmdcr$4dt$1inews.gazeta.pl...
Teraz w "Kropce na i " występuje co¶, wielkiego w czerwonym kubraku, szpetnego i wypowiada się o atrakcyjno¶ci ...
Jak wszyscy z jej partyjki gada od rzeczy - czy oni co¶ wspólnie ćpaj±? że tacy gupi s±?

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .he®sk
kropka nad i
On Thu, 25 Nov 2010 20:28:26 +0100, "m" <movano@gazeta.pl> wrote:

Teraz w "Kropce na i " występuje co¶, wielkiego w czerwonym kubraku, szpetnego i wypowiada się o atrakcyjno¶ci ...
Jak wszyscy z jej partyjki gada od rzeczy - czy oni co¶ wspólnie ćpaj±? że tacy gupi s±?

 milosniczka proletariackiego koloru ;o)

Data: 2010-11-26 20:28:35
Autor: Tomy M.
kropka nad i
W dniu 2010-11-25 20:28, m pisze:

Jak wszyscy z jej partyjki gada od rzeczy - czy oni coś wspólnie ćpają?

Tylko APAP ... ale do nosa podobno ma kopa!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

kropka nad i