krople na zdjeciach

Data: 2010-01-31 23:46:28
Autor: ajt
krople na zdjeciach
Krycha pisze:
Witam wszystkich.
Kupiłam aparat Lumix DMC-LZ10 i bardzo mnie niepokoi, że potrafi robić takie coś jak to:
http://picasaweb.google.com/kkrycha/Krople#
Na zdjęciach tych są kółeczka o różnej  wielkości i jasności.
Nigdy coś takiego nie miałam robiąc zdjęcia Kodakiem CX 6330.
Zastanawiam się czy te "krople", to efekt sfotografowanych miniaturowych kropel w powietrzu,
czy na szkle obiektywu.
Zdjęcia, które pokazuję były robione (dwa) na zabawie oraz w pokoju w trakcie prac malarskich (było trochę parno, bo okno zasłonięte).

Aparat felerny? Co to jest według Was?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Orb_(fotografia)
:)
Andrzej