krople na zdjeciach

Data: 2010-02-01 21:45:52
Autor: Arturro
krople na zdjeciach

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk1odb$ifj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam wszystkich.
Kupiłam aparat Lumix DMC-LZ10 i bardzo mnie niepokoi, że potrafi robić takie coś jak to:
http://picasaweb.google.com/kkrycha/Krople#

Aparat felerny? Co to jest według Was?

Pozdrawiam Krycha.

Strasznie zakurzone te pomieszczenia, musisz dokładniej sprzątać.

Arturro

Data: 2010-02-04 09:46:25
Autor: Krycha
krople na zdjeciach
Użytkownik "Arturro" <arturro@fake.pl> napisał w wiadomości news:hk7eia$6te$1news.onet.pl...

[...]

(...)

Jak sprzątać na zabawie tanecznej w lokalu, gdzie wszyscy tańczą  :-)
Wychodzi na to, że na zabawach, w pomieszczeniach zamkniętych, nie ma co robić zdjęć.

Znajomi robili, na tej samej zabawie, zdjęcia swoim aparatem i nie maja takiego efektu.

Pozdrawiam Krycha

krople na zdjeciach