kross 6th avenue - prośba o radę

Data: 2009-07-24 03:42:46
Autor: wojtek1
kross 6th avenue - prośba o radę
Witam .... i mam prośbę. Posiadam ten rower już jakieś 3 lata, rocznie
robię 600-700 km. Od pewnego czasu w okolicach korby coś straszliwie
skrzypi, rozkręcenie całości i przesmarowanie nic nie dało. Na dodatek
już coś tam zaczyna przeskakiwać. Dojrzałem więc do decyzji, aby
wymienić korbę i suport na nowe, niekoniecznie taki jak był. I tu moja
prośba : co byście doradzali w miarę niskobudżetowego, co można kupić
na allegro ?

Data: 2009-07-24 10:43:22
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-24, wojtek1 wrote:
[...]

A pedały sprawdziłeś?

Data: 2009-07-24 03:46:39
Autor: wojtek1
kross 6th avenue - prośba o radę
On 24 Lip, 12:43, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
On 2009-07-24, wojtek1 wrote:
> [...]
> wymienić korbę i suport na nowe, niekoniecznie taki jak był. I tu moja
> prośba : co byście doradzali w miarę niskobudżetowego, co można kupić

A pedały sprawdziłeś?

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Sprawdziłem, przesmarowałem, żadnych zmian. Nadal słychać na pół ulicy
jak jadę :)
Czy coś takiego jak zintegrowany wkład suportu dało by się tam włożyć ?

Data: 2009-07-25 08:13:43
Autor: kry
Dnia 24-07-2009 o 12:46:39 wojtek1 <wojtek4011@gmail.com> napisał(a):

Sprawdziłem, przesmarowałem, żadnych zmian. Nadal słychać na pół ulicy
jak jadę :)
Czy coś takiego jak zintegrowany wkład suportu dało by się tam włożyć ?

na pewno.

kross 6th avenue - prośba o radę