kross na asfalcie

Data: 2011-05-03 12:53:39
Autor: Qlfon
kross na asfalcie
W dniu 2011-05-03 11:26, mniemniak pisze:
  Jeśli wypożyczę motor na kostkach
kierowcy który wyjedzie na asfalt i zabiję kogoś lub siebie to czy czy
to jest moja wina czy kierowcy? Czy jakiś przepis to reguluje poza
zwykłym rozsądkiem ?

Niech mnie ktoś uszczypnie....

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-03 14:26:20
Autor: Arni
kross na asfalcie
Qlfon pisze:
[...]

a co w tym dziwnego?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-03 14:30:24
Autor: Qlfon
kross na asfalcie
W dniu 2011-05-03 14:26, Arni pisze:
Qlfon pisze:
[...]

W sumie biorąc pod uwagę skąd to przyszło to już chyba nic:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

kross na asfalcie