Data: 2009-02-23 19:12:53 | |
Autor: pavellz | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Pragnac zamontowac obrotomierz, wyciagnalem centralna kratke nawiewu. Oczom ukazal sie obraz nedzy i rozpaczy: klapka przyslaniajaca POGIETA jak smiglo, gabki uszczelniajace pierdolniete byle jak juz na etapie montazu. Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta, a i jak chodzi o awaryjność to kupiłem mocno zaniedbany 9-letni egzemplarz, w którym po wymianie kilku duperelek za kilkaset złotych leję od 1,5 roku tylko olej, ewentualnie jakieś duperelki typu końcówki stabilizatora itp. a codziennie auto jeździ 50 km do pracy. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-02-23 19:30:27 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
pavellz pisze:
Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta, Patrz Pan! Wot tiechnika. 800ccm silniczek chodzi nawet na oleju. Czy to frytura, że ten benzyniak nie szwankuje? :> -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl |
|
Data: 2009-02-23 19:50:03 | |
Autor: pavellz | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Patrz Pan! Wot tiechnika. 800ccm silniczek chodzi nawet na oleju. Czy to frytura, że ten benzyniak nie szwankuje? :> Pewnie to dlatego że ten olej to w odpowiednią dziurę wlewam. W tę z boku jeszcze nie próbowałem. :) Ale jak mówię - auto nie do zepsucia mimo że wielu mechaników próbowało. ;) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-02-25 06:49:26 | |
Autor: MarcinJM | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
pavellz pisze:
Ale jak mówię - auto nie do zepsucia mimo że wielu mechaników próbowało. ;) A zalozysz sie? ;) -- Pozdrawiami MarcinJM |
|
Data: 2009-02-23 19:55:55 | |
Autor: MarcinJM | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
pavellz pisze:
Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta, Nie o to chodzi, auto nabylem swiadomie. Ale nikt mi nie wmowi, ze stopiona klapka nawiewu wynika z "niedbania o samochod"! Nie, to jest fuszerka i tyle. Mozliwe, ze fakt iz nagrzewanie grzeje zaskoczyl rowniez konstruktorow i dali material nieodporny na wysoka temperature :) I nie jest to narzekanie z mojej strony, tylko mnie to bawi niezmiernie. I tak polowa tych klamotow stamtad wyleci :) Choc moze rzeczywiscie sie czepiam troche.... -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-02-23 21:50:24 | |
Autor: Karolek | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gnurji$j2p$1atlantis.news.neostrada.pl... Choc moze rzeczywiscie sie czepiam troche.... Pewnie ze sie czepiasz, bo to nie jest samochod tylko taczka do przemieszczania sie z pkt. A do B. Kiedys taka taczka byl kaszlak...a tam to w ogole ogrzewania nie bylo ;> Wiec sie ciesz, ze robia teraz taczki z ogrzewaniem. Karolek |
|
Data: 2009-02-23 21:51:20 | |
Autor: Karolek | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnuov5$ass$1news.onet.pl... Było brać matiza :) Matiz do scigania? :P Pierwszy zakret i by lezal na boku. Karolek |
|
Data: 2009-02-23 22:51:35 | |
Autor: pavellz | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Matiz do scigania? :P 13 cm szerszy rozstaw osi od SC i tylko 3 cm wyższy od niego ;P A inna bajka że oba się nadają na rajdówki jak Tarpan na limuzynę. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-02-23 23:04:29 | |
Autor: Karolek | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnv5p7$lc6$1news.onet.pl... Matiz do scigania? :P A wazniejszy jest rozstaw kol, ktory w sc jest prawie rowny z przodu i z tylu, a w matizie troche wiekszy z przodu, a z tylu praktycznie taki sam. Do tego 4cm wyzszy jest matiz i duzoo ciezszy niz sc, no i srodek ciezkosci w matizie wypadnie pewnie wyzej... w efekcie sc bedzie pewniej sie trzymal drogi na zakretach. No i najwazniejsze... silniki, sc chyba ma lepsze. A inna bajka że oba się nadają na rajdówki jak Tarpan na limuzynę. Tyz prawda...ale z tych dwoch wybralbym sc :> Karolek |
|
Data: 2009-02-24 20:46:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
pavellz pisze:
Matiz do scigania? :P Ale rozstaw osi to akurat im krótszy tym lepszy (zwłaszcza w takich kajotch dookoła pachołka). A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach. |
|
Data: 2009-02-24 20:51:44 | |
Autor: Robert Rędziak | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach. I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych (nie sprawdzałem :) i Panhardzie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-02-24 22:29:45 | |
Autor: J.F. | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
On Tue, 24 Feb 2009 20:51:44 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra Ja tam nie wiem, ale na youtube jedno dachowanie seja jest, a matiza nie ma ani jednego.. J. |
|
Data: 2009-02-24 21:35:44 | |
Autor: Robert Rędziak | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
On Tue, 24 Feb 2009 22:29:45 +0100, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych Wydachować można wszystko, trzeba mieć tylko odrobinę szczęścia. Panhard natomiast zachowuje się wrednie przy dużych ugięciach na zakrętach -- masz wrażenie, że zadek Ci odjeżdża. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-02-25 20:43:49 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra No podobno właśnie lewe i prawe zakręty tym samochodem to zupełnie inna bajka. Zawias Panharda by to w jakimś stopniu tłumaczył. |
|
Data: 2009-02-24 14:37:03 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
krotka historia fiata seicento cd. | |
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gnv293$lh3$1news.mm.pl... Matiz do scigania? :P Albo pierwsza poważniejsza nierówność poprzeczna i matiz wyfrunąłby w górę ;) Pozdro !! |