Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   krotka historia fiata seicento cd.

krotka historia fiata seicento cd.

Data: 2009-02-23 19:12:53
Autor: pavellz
krotka historia fiata seicento cd.
Pragnac zamontowac obrotomierz, wyciagnalem centralna kratke nawiewu. Oczom ukazal sie obraz nedzy i rozpaczy: klapka przyslaniajaca POGIETA jak smiglo, gabki uszczelniajace pierdolniete byle jak juz na etapie montazu.
To naprawde pojazd o bardzo niskiej jakosci, zarowno jesli chodzi o materialy jak i jakosc wykonania. Dobrze, ze to auto robie do wyscigow, wiec predzej czy pozniej skonczy tam gdzie powienien: w rowie ;)

Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta,
a i jak chodzi o awaryjność to kupiłem mocno zaniedbany 9-letni egzemplarz,
w którym po wymianie kilku duperelek za kilkaset złotych leję od 1,5 roku
tylko olej, ewentualnie jakieś duperelki typu końcówki stabilizatora itp.
a codziennie auto jeździ 50 km do pracy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-02-23 19:30:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
krotka historia fiata seicento cd.
pavellz pisze:
Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta,
a i jak chodzi o awaryjność to kupiłem mocno zaniedbany 9-letni egzemplarz,
w którym po wymianie kilku duperelek za kilkaset złotych leję od 1,5 roku
tylko olej, ewentualnie jakieś duperelki typu końcówki stabilizatora itp.
a codziennie auto jeździ 50 km do pracy.

Patrz Pan! Wot tiechnika. 800ccm silniczek chodzi nawet na oleju. Czy to frytura, że ten benzyniak nie szwankuje? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Data: 2009-02-23 19:50:03
Autor: pavellz
krotka historia fiata seicento cd.
Patrz Pan! Wot tiechnika. 800ccm silniczek chodzi nawet na oleju. Czy to frytura, że ten benzyniak nie szwankuje? :>

Pewnie to dlatego że ten olej to w odpowiednią dziurę wlewam.
W tę z boku jeszcze nie próbowałem. :)
Ale jak mówię - auto nie do zepsucia mimo że wielu mechaników próbowało. ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-02-25 06:49:26
Autor: MarcinJM
krotka historia fiata seicento cd.
pavellz pisze:
Ale jak mówię - auto nie do zepsucia mimo że wielu mechaników próbowało. ;)

A zalozysz sie? ;)

--
Pozdrawiami
MarcinJM

Data: 2009-02-23 19:55:55
Autor: MarcinJM
krotka historia fiata seicento cd.
pavellz pisze:
Było brać matiza :) W tej klasie cenowej nie ma lepszego auta,

Nie o to chodzi, auto nabylem swiadomie. Ale nikt mi nie wmowi, ze stopiona klapka nawiewu wynika z "niedbania o samochod"! Nie, to jest fuszerka i tyle. Mozliwe, ze fakt iz nagrzewanie grzeje zaskoczyl rowniez konstruktorow i dali material nieodporny na wysoka temperature :)

I nie jest to narzekanie z mojej strony, tylko mnie to bawi niezmiernie. I tak polowa tych klamotow stamtad wyleci :)

Choc moze rzeczywiscie sie czepiam troche....

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-02-23 21:50:24
Autor: Karolek
krotka historia fiata seicento cd.

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gnurji$j2p$1atlantis.news.neostrada.pl...

Choc moze rzeczywiscie sie czepiam troche....

Pewnie ze sie czepiasz, bo to nie jest samochod tylko taczka do przemieszczania sie z pkt. A do B.
Kiedys taka taczka byl kaszlak...a tam to w ogole ogrzewania nie bylo ;>
Wiec sie ciesz, ze robia teraz taczki z ogrzewaniem.





Karolek

Data: 2009-02-23 21:51:20
Autor: Karolek
krotka historia fiata seicento cd.

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnuov5$ass$1news.onet.pl...

Było brać matiza :)

Matiz do scigania? :P
Pierwszy zakret i by lezal na boku.





Karolek

Data: 2009-02-23 22:51:35
Autor: pavellz
krotka historia fiata seicento cd.
Matiz do scigania? :P
Pierwszy zakret i by lezal na boku.

13 cm szerszy rozstaw osi od SC i tylko 3 cm wyższy od niego ;P
A inna bajka że oba się nadają na rajdówki jak Tarpan na limuzynę.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-02-23 23:04:29
Autor: Karolek
krotka historia fiata seicento cd.

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnv5p7$lc6$1news.onet.pl...
Matiz do scigania? :P
Pierwszy zakret i by lezal na boku.

13 cm szerszy rozstaw osi od SC i tylko 3 cm wyższy od niego ;P

A wazniejszy jest rozstaw kol, ktory w sc jest prawie rowny z przodu i z tylu, a w matizie troche wiekszy z przodu, a z tylu praktycznie taki sam.
Do tego 4cm wyzszy jest matiz i duzoo ciezszy niz sc, no i srodek ciezkosci w matizie wypadnie pewnie wyzej... w efekcie sc bedzie pewniej sie trzymal drogi na zakretach.
No i najwazniejsze... silniki, sc chyba ma lepsze.

A inna bajka że oba się nadają na rajdówki jak Tarpan na limuzynę.

Tyz prawda...ale z tych dwoch wybralbym sc :>





Karolek

Data: 2009-02-24 20:46:15
Autor: Tomasz Pyra
krotka historia fiata seicento cd.
pavellz pisze:
Matiz do scigania? :P
Pierwszy zakret i by lezal na boku.

13 cm szerszy rozstaw osi od SC i tylko 3 cm wyższy od niego ;P

Ale rozstaw osi to akurat im krótszy tym lepszy (zwłaszcza w takich kajotch dookoła pachołka).

A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach.

Data: 2009-02-24 20:51:44
Autor: Robert Rędziak
krotka historia fiata seicento cd.
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach.

 I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych
 (nie sprawdzałem :) i Panhardzie.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-02-24 22:29:45
Autor: J.F.
krotka historia fiata seicento cd.
On Tue, 24 Feb 2009 20:51:44 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra
A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach.

I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych
(nie sprawdzałem :) i Panhardzie.

Ja tam nie wiem, ale na youtube jedno dachowanie seja jest, a matiza
nie ma ani jednego..

J.

Data: 2009-02-24 21:35:44
Autor: Robert Rędziak
krotka historia fiata seicento cd.
On Tue, 24 Feb 2009 22:29:45 +0100, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych
(nie sprawdzałem :) i Panhardzie.

Ja tam nie wiem, ale na youtube jedno dachowanie seja jest, a matiza
nie ma ani jednego..

 Wydachować można wszystko, trzeba mieć tylko odrobinę szczęścia.
 Panhard natomiast zachowuje się wrednie przy dużych ugięciach na
 zakrętach -- masz wrażenie, że zadek Ci odjeżdża.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-02-25 20:43:49
Autor: Tomasz Pyra
krotka historia fiata seicento cd.
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 24 Feb 2009 20:46:15 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

A Matiz ma wyżej środek ciężkości i dużo gorzej idzie w zakrętach.

 I ma z tyłu belkę na dwóch, bądź czterech drążkach podłużnych
 (nie sprawdzałem :) i Panhardzie.

No podobno właśnie lewe i prawe zakręty tym samochodem to zupełnie inna bajka.
Zawias Panharda by to w jakimś stopniu tłumaczył.

Data: 2009-02-24 14:37:03
Autor: Czarek Daniluk
krotka historia fiata seicento cd.

Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gnv293$lh3$1news.mm.pl...

Matiz do scigania? :P
Pierwszy zakret i by lezal na boku.


Albo pierwsza poważniejsza nierówność poprzeczna i matiz wyfrunąłby w górę
;)

Pozdro !!

krotka historia fiata seicento cd.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona