Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?

[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?

Data: 2009-08-26 12:28:26
Autor: Borsuk
[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
Witam!

W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki nie wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac by pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce, kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal. Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem telefon, na raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka znowu trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam iz w salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch lat od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie, pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila poprzednia usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu. I tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy swerwis ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila wczesniej i nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac gdyby serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie pomocne rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

pozdrawiam

--


Data: 2009-08-26 20:31:50
Autor: Krzysiek Z.
[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?

Użytkownik "Borsuk" <borsuk83WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000032e.4a950e4anewsgate.onet.pl...
Witam!

W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki nie
wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac by
pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem telefon, na
raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka znowu
trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam iz w
salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch lat
od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila poprzednia
usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu. I
tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy swerwis
ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila wczesniej i
nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac gdyby
serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie pomocne
rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie interesuje, bo to nie ich sprawa.

Pozdrawiam
Krzysiek Z.

Data: 2009-08-27 01:15:57
Autor: Tomek
[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
On 2009-08-26 20:31, Krzysiek Z. wrote:
Użytkownik "Borsuk"<borsuk83WYTNIJTO@op.pl>  napisał w wiadomości
news:7b4d.0000032e.4a950e4anewsgate.onet.pl...
Witam!

W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki
nie
wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac
by
pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem
telefon, na
raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka
znowu
trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam
iz w
salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch
lat
od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila
poprzednia
usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu.
I
tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy
swerwis
ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila
wczesniej i
nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac
gdyby
serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie
pomocne
rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
interesuje, bo to nie ich sprawa.

Na wszelki wypadek możesz założyć simlocka ponownie - wtedy w serwisie nie będzie nawet cienia podejrzenia.

Data: 2009-08-27 12:08:34
Autor: Borsuk
[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?

Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.

Tak wlasnie zrobilem, telefon przyjeli i teraz czekam na sms'a.

Telefon muszą przyjąć,a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie interesuje, bo to nie ich sprawa.


No nie wiem, obawiam sie ze dla serwisu kazdy powod odmowienia bezplatnej naprawy jest dobry. choc przeciez i tak tego za darmo robic nie beda, jesli nie zaplace ja to pewnie dystrybutor lub producent...

pozdrawiam

--


[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona