krótka wycieczka po Modlinie i okolicach

Data: 2011-01-26 15:47:35
Autor: Szuwarek
krótka wycieczka po Modlinie i okolicach
Data: 2011-01-27 08:00:38
Autor: bans
krótka wycieczka po Modlinie i okolicach
W dniu 2011-01-27 00:47, Szuwarek pisze:

http://picasaweb.google.com/ParaSzu/ZakroModlinNDM26012011#

Ciekawy rejon.

Mała uwaga -

http://picasaweb.google.com/ParaSzu/ZakroModlinNDM26012011#5566639616916478178

Pisz się "artyleryjska" ;)

--
bans

Data: 2011-01-27 02:59:16
Autor: Michał Wolff
On 27 Sty, 08:00, bans <g...@o2.pl> wrote:

http://picasaweb.google.com/ParaSzu/ZakroModlinNDM26012011#5566639616...
> Pisz się "artyleryjska" ;)

Na priwa uwagi o banalnej literówce się nie dało wysłać? :(
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-27 12:04:02
Autor: bans
W dniu 2011-01-27 11:59, Michał Wolff pisze:

Na priwa uwagi o banalnej literówce się nie dało wysłać? :(

Nie.

--
bans

Data: 2011-01-27 03:10:06
Autor: Michał Wolff
krótka wycieczka po Modlinie i okolicach
On 27 Sty, 12:04, bans <g...@o2.pl> wrote:

Nie.

Nie kłam, dać się oczywiście dało bez najmniejszego problemu, tylko
potrzeba zabłyśnięcia była za wielka. Na tak idiotyczne uwagi
pozwalają sobie osoby, które same bardzo rzadko parają się
jakimikolwiek relacjami, bo tacy co to sami robią dobrze wiedzą, że
takie błędy to normalna sprawa; robienie publicznych uwag w tym
kierunku jest po prostu niesmaczne
EOT
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-27 13:00:13
Autor: Andrzej
krótka wycieczka po Modlinie i okolicach
?

napiszłem - późno było :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-01-30 14:03:18
Autor:
Szuwarek <paraszu@gmail.com> napisał(a):
http://picasaweb.google.com/ParaSzu/ZakroModlinNDM26012011#

A jak sprawuje sie kodak playsport? Sprawdza sie na rowerowych wycieczkach? Z gory dzieki za komentarz

Data: 2011-01-30 13:02:36
Autor: Szuwarek
On 30 Sty, 15:03, " " <nim-1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> A jak sprawuje sie kodak playsport? Sprawdza sie na rowerowych
wycieczkach?

Dobrze - obsługuje się w rekawiczkach, jest pogodoodporny, bateria
trochę słabo trzyma jak dla mnie, ale przy krótkich wycieczkach jest
ok. Jakość zdjęć zadowalająca, filmy zadziwiająco dobrze jak na takie
maleństwo. Ogniskowa trochę za długa - 36mm, ale za te pieniądze nie
ma co wybrzydzać. Jak dla mnie przyciski działają trochę za ciężko i
nieprecyzyjnie, ale nie przeszkadza to zbytnio w użytkowaniu. Radzi
sobie nieźle ze złymi warunkami oświetleniowymi, nie ma flasha, ale w
końcu to kamera a nie aparat. To dyskwalifikuje przy wyprawach w
podziemia czy w nocy. Świetnie nagrywa dźwięk - wcześniej miałem
Camileo.
Ogólnie jestem zadowolony, bo stosunek możliwości do ceny jest niezły.
W zastosowaniach rodzinno-wycieczkowych sprawdza się. Gniazdo USB
oczywiście nie mogło być normalne i to najbardziej mi przeszkadza, za
to jest HDMI. No i potrafi nagrywać 720i 60fps.
http://www.youtube.com/watch?v=xImC8_cKAWk - filmik, ale Vegas wypluł
z tego nie hd (pierwszy montaż tym softem).

--
Pozdrv!
Andrzej

krótka wycieczka po Modlinie i okolicach