krótka wycieczka po Modlinie i okolicach

Data: 2011-01-30 14:03:18
Autor:
krótka wycieczka po Modlinie i okolicach
Szuwarek <paraszu@gmail.com> napisał(a):
http://picasaweb.google.com/ParaSzu/ZakroModlinNDM26012011#

A jak sprawuje sie kodak playsport? Sprawdza sie na rowerowych wycieczkach? Z gory dzieki za komentarz

Data: 2011-01-30 13:02:36
Autor: Szuwarek
On 30 Sty, 15:03, " " <nim-1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> A jak sprawuje sie kodak playsport? Sprawdza sie na rowerowych
wycieczkach?

Dobrze - obsługuje się w rekawiczkach, jest pogodoodporny, bateria
trochę słabo trzyma jak dla mnie, ale przy krótkich wycieczkach jest
ok. Jakość zdjęć zadowalająca, filmy zadziwiająco dobrze jak na takie
maleństwo. Ogniskowa trochę za długa - 36mm, ale za te pieniądze nie
ma co wybrzydzać. Jak dla mnie przyciski działają trochę za ciężko i
nieprecyzyjnie, ale nie przeszkadza to zbytnio w użytkowaniu. Radzi
sobie nieźle ze złymi warunkami oświetleniowymi, nie ma flasha, ale w
końcu to kamera a nie aparat. To dyskwalifikuje przy wyprawach w
podziemia czy w nocy. Świetnie nagrywa dźwięk - wcześniej miałem
Camileo.
Ogólnie jestem zadowolony, bo stosunek możliwości do ceny jest niezły.
W zastosowaniach rodzinno-wycieczkowych sprawdza się. Gniazdo USB
oczywiście nie mogło być normalne i to najbardziej mi przeszkadza, za
to jest HDMI. No i potrafi nagrywać 720i 60fps.
http://www.youtube.com/watch?v=xImC8_cKAWk - filmik, ale Vegas wypluł
z tego nie hd (pierwszy montaż tym softem).

--
Pozdrv!
Andrzej

krótka wycieczka po Modlinie i okolicach