krotki opis tego co sie dzialo na urodzina sloneczka peru

Data: 2009-04-24 03:37:05
Autor: Mariusz Merta
krotki opis tego co sie dzialo na urodzina sloneczka peru
http://www.tuskwatch.pl/
qrka wodna, sikorski z papierowa torba w rekach ?
i zadne wp i inne media tym sie nie zainteresowaly ??!!
a ja pamietam jak dzis kiedy kaczynska rugano za reklamowke...
no tak, co wolno wojewodzie....
mecz ogladali...
qrka pracowity dzien...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-24 12:42:21
Autor: mkarwan
krotki opis tego co sie dzialo na urodzina sloneczka peru
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:d3ca1a85-cfe1-4c65-8717-2c6744a54735f19g2000yqo.googlegroups.com...

Czemu spamujesz psp?
W czasie 29 minut   od 12:08  do 12:37 rozpocząłeś  6 nowych wątków!

Data: 2009-04-24 05:03:44
Autor: Mariusz Merta
bo zrobilem sobie urlop a poza tym sloneczko (peru ??) tak milo swieci ze to az grzech nie posiedziec przed kompem
no i co z tego ?
a serio, zrobilem sobie wolne, jutro wyjezdzam i nie bedzie mnie dwa
tygodnie, moze zajrze na liste ale mam zbyt szerokie plany wiec szkoda
mi bedzie czasu...
ale wlasciwie dlaczego ja sie panu tlumacze ?
co to pana obchodzi ? jest pan z ss ? czy gejstapo ?
Mariusz Merta

Data: 2009-04-24 14:12:29
Autor: mkarwan
bo zrobilem sobie urlop a poza tym sloneczko (peru ??) tak milo swieci ze to az grzech nie posiedziec przed kompem

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4b5497c3-069d-421e-88fa-5d9bfeccc09es28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
Chyba dosc jasno napisalem z czym masz problem!

Data: 2009-04-24 10:56:41
Autor: Mariusz Merta
bo zrobilem sobie urlop a poza tym sloneczko (peru ??) tak milo swieci ze to az grzech nie posiedziec przed kompem
to pan ma problem z moim tlumaczeniem...
co to w ogole pana obchodzi ile watkow zaczalem???!!!
prosze przeczytac wyzej co napisalem...ale zdaje sie pan nie zrozumie
faktu napawania sie wolnymi chwilami przed wyjazdem na wakacje...
to zbyt trudne dla pana czy co ?
prosze jeszcze raz przeczytac to co napisalem wczesniej...jesli beda
trudnosci prosze poprosic o tlumacznie psa tzveli...moze sie
doszczekacie razem...
Mariusz Merta

krotki opis tego co sie dzialo na urodzina sloneczka peru