krotkie pytanie - ktora karta graficzna?

Data: 2009-07-13 05:47:08
Autor: bikej
krotkie pytanie - ktora karta graficzna?
Witam,
padla karta graficzna gforce 8400GS. Mam za zadanie kupic nowa o
porownywalnych parametrach za ok 100zl.
Ktora z ponizszych jest najlepsza?

Palit Nvidia Geforce 8600 GT

Nvidia GeForce GF8400GS 512MB DVI-HDMI

ATI Radeon HD 2400XT 256 MB DMS59

Sapphire ATI RADEON X1600XT 256MB

RADEON X1600 PCI-E MSI 512MB 2xDVI

tytuly z allegro... chyba, ze inna?

Z gory BARDZO dziekuje:]
Bartek

Data: 2009-07-13 14:57:27
Autor: miab
bikej wrote:
[...]

GF 8600GT ale nie sadze ze da sie kupic sprawna za 100zl.

miab

Data: 2009-07-13 06:04:54
Autor: bikej
On 13 Lip, 14:57, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:

GF 8600GT ale nie sadze ze da sie kupic sprawna za 100zl.

Ok, dzieki. A z pozostalych?

Data: 2009-07-13 15:38:14
Autor: miab

http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html miab

Data: 2009-07-13 12:58:06
Autor: bikej
On 13 Lip, 15:38, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:
bikej wrote:

> Ok, dzieki. A z pozostalych?

http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

miab

super strona; dzieki. przyda sie nie raz.

krotkie pytanie - ktora karta graficzna?