W dniu 20.05.2013 11:24, SJS pisze:
Gdzie z tym się udać?
Aneks do umowy - ustalona opłata miesięczna 29,90
Po około 10 miesiącach rachunek skoczył do 290 zł przy tej samej liczbie
rozmów czyli jak by nie było w miesiąc licznik nabił tyle ile za 10
miesięcy
telefon do Polkomtelu i tu niespodzianka
"Zrywał pan plombę na opakowaniu telefonu jak przywieźli panu rok temu
telefon?
To tam było napisane, że ten telfon może dla aktualizacji oprogramowania
Å‚Ä…czyc siÄ™ z internetem bez pana wiedzy po stawkach wg taryfy"
Zaraz, zaraz - czy to ze zerwałem po angielsku napisane coś na
opakowaniu telefonu oznacza zmianę umowy z Polkomtelem co do miesięcznej
opłaty?
I skok tej opłaty 10 dziesięciokrotnie?
A bo jak miał wykupiony internet za 7 zł miesięcznie to nie było
naliczania a jak pan zrezygnował to stawki są inne
Czyli:
- zerwanie paska z angielskimi napisem na opakowaniu telefonu zmienia
umowÄ™ z Polkomtelem?
- Polkomtel nie ponosi winy za drastyczną zmianę opłat za telefon?
Wygląda to mi na zwykły bandytyzm w biały dzień
Gdzie i do kogo się z tym udać bo już się upominają o te 280 zł i nie
wiem czy znów na tym i innym numerze nie nabije mi licznik jakiś opłat
Kuzyn miał podobną sytuację ale rachunek dostał na ponad 700 zł. W pierwszej kolejności złożył reklamację, którą odrzucili. Potem jakieś odwołania – sprawy dokładnie nie znam. Aż w końcu udał się do rzecznika konsumentów, który mu jakoś pomógł i nie musiał płacić.
Może spróbuj tą drogą
--
Pozdrawiam ARIUSZ
http://www.ariusz.com