kryminalna banda gen. Kluka wspolpracowala z mafia paliwowa

Data: 2011-09-30 20:07:17
Autor: Zapalony Andrew Zydek
kryminalna banda gen. Kluka wspolpracowala z mafia paliwowa
Bandziory z policji, kolesie mafii w akcji Przed wyborami kielbasa ale o 50% chudsza

Data: 2011-09-30 20:33:31
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-30 20:07, Zapalony Andrew Zydek pisze:
Przed wyborami kielbasa ale o 50% chudsza

MoĹźe o 50% droĹźsza? :>

Data: 2011-09-30 20:39:27
Autor: Zapalony Andrew Zydek
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6521t$3qo$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-30 20:07, Zapalony Andrew Zydek pisze:
Przed wyborami kielbasa ale o 50% chudsza

MoĹźe o 50% droĹźsza? :>

Ta tlusciejsza i smaczniejsza drozsza o 50%, tak jak sery, paliwa, alkohole, pieczywa, warzywa, samochody, EUR itd.
Owszem sa w Polsce sery w promocji za stare ceny i kielbasy za stare ceny, ale albo przez 3 dni albo takie, ze jak sie pogryzie to trzeba zaraz wypluc zeby sie nie zrzygac od razu tylko miec czas na dobieg do klopa.

Data: 2011-09-30 21:49:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-30 20:39, Zapalony Andrew Zydek pisze:
[...]

Tłuściejsza, czyli więcej 'taniej' słoniny :>

Data: 2011-09-30 23:52:13
Autor: oyster
Użytkownik - Lorn napisał:
W dniu 2011-09-30 20:39, Zapalony Andrew Zydek pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
W dniu 2011-09-30 20:07, Zapalony Andrew Zydek pisze:
Przed wyborami kielbasa ale o 50% chudsza

Może o 50% droższa? :>

Ta tlusciejsza i smaczniejsza drozsza o 50%

Tłuściejsza, czyli więcej 'taniej' słoniny :>

Wbrew pozorom, słonina nie jest obecnie tak tania, jak ci się śni - "znafco tematu". Akurat mamy do czynienia z jej brakiem, a jeżeli sobie wyobrażasz, że dobrą kiełbasę zrobisz bez tłuszczu, to po raz kolejny pokazujesz, że jesteś platfusiackim "znafcom temató".
Pozostań w "bulu". :-P

Data: 2011-10-01 00:03:01
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 23:52:13 +0200, oyster napisał(a):

[...]

Ano :-)
--
XL praktykująca domowy wyrób

Data: 2011-10-01 00:28:19
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 00:03, Ikselka pisze:
[...]

Żeś wniósł swoje *Ano* do tematu :> Napiszesz coś więcej? :>

Data: 2011-10-01 00:31:59
Autor: oyster
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Mam ci wykład zrobić? Za darmo?

Data: 2011-10-01 00:37:29
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 00:31, oyster pisze:
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Na temat cen słoniny? :> Proszę bardzo.

Data: 2011-10-01 01:09:24
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 01 Oct 2011 00:28:19 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Już wnoszę:

a) słonina mało, że droga, to nie jest słoniną - słoniny dobrej obecnie się
nie kupi, bo jeśli jest w sklepie coś o nazwie "słonina", to jest to tylko
jakaś cienka tłuszczowa tkanka podskórna, twarda i łykowata, ze śladami
zbyt pobieżnie sfrezowanej skóry - to żadna słonina; trudno toto nawet
zemleć, w kiełbasie pozostają twarde grudy tego
b) dobrej słoniny nie można kupić także dlatego, że zmieniła się od lat
technologia żywienia trzody - świnie są obecnie karmione kukurydzą i
dlatego mają zupełnie inny tłuszcz, niż niegdyś karmione ziemniakami; mają
wodnistą i równocześnie twardą tkankę tłuszczową i w dodatku mało. Dlatego
nawet mięso jest inne. O boczku nie wspominając - jak chcesz podsmażyć
boczek na patelni, to z niego woda leci.

Wystarczy?

--
XL

Data: 2011-10-01 01:18:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 01:09, Ikselka pisze:
[...]

Ojej ależ bredzisz... Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja z kupnem dobrej słoniny nie mam problemu. Płacę 2.55 czasami 2.60 zł za kg prosto z ubojni, która pozyskuje świnki od tradycyjnie chowanej trzody, ale to pewnie dlatego, że mieszkam bardzo blisko mazur, a jak wiadomo ten rejon nie został skażony debilizmem. :> Miasta jak Wawa czy Gd mają słoninke przemysłową... Cóż twoja strata :>

Czytaj wyżej :>

Pozdrawiam.

Data: 2011-10-01 01:23:09
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 01:18, Lorn pisze:
[...]

PS. Ceny które podałem są cenami sklepowymi :> Sklep firmowy więc... :>

Data: 2011-10-01 00:25:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-30 23:52, oyster pisze:
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Ostatnio do przetopienia zapłaciłem 2,55 za kg :> Dużo?

Akurat mamy do czynienia z jej brakiem, a jeżeli sobie
wyobrażasz, że dobrą kiełbasę zrobisz bez tłuszczu, to po raz kolejny
pokazujesz, że jesteś platfusiackim "znafcom temató".
Pozostań w "bulu". :-P

Nie wyobrażam sobie kiełbasy bez tłuszczu, ale nie mogę wytłumaczyć kiełbasy nadzianej słoniną po 24 zł za kg :> Fajna podsuszana, wygląda zajebiście i smakuje dobrze póki nie trafi się kawał słoniny wielkości orzecha laskowego i tak co drugi kęs :>

Data: 2011-09-30 15:41:11
Autor: Antenka
On 1 Paź, 00:25, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-09-30 23:52, oyster pisze:

> U ytkownik - Lorn napisa :

> Wbrew pozorom, s onina nie jest obecnie tak tania, jak ci si ni -
> "znafco tematu".

Ostatnio do przetopienia zap aci em 2,55 za kg :> Du o?

> Akurat mamy do czynienia z jej brakiem, a je eli sobie
> wyobra asz, e dobr kie bas zrobisz bez t uszczu, to po raz kolejny
> pokazujesz, e jeste platfusiackim "znafcom temat ".
> Pozosta w "bulu". :-P

Nie wyobra am sobie kie basy bez t uszczu, ale nie mog wyt umaczy
kie basy nadzianej s onin po 24 z za kg :> Fajna podsuszana, wygl da
zajebi cie i smakuje dobrze p ki nie trafi si kawa s oniny wielko ci
orzecha laskowego i tak co drugi k s :>

niewyżarty gatunek he he he :-o))

Antenka

Data: 2011-10-01 00:44:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 00:41, Antenka pisze:

niewyżarty gatunek he he he :-o))

Kiełbasy czy czarwonicy, która raczyła odezwać się tylko przez siebie zrozumiałym bełkocie? Odebrałaś miotłę z warsztatu?

Data: 2011-09-30 15:50:52
Autor: Antenka
On 1 Paź, 00:44, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-10-01 00:41, Antenka pisze:

> niewy arty gatunek he he he :-o))

Kie basy czy czarwonicy, kt ra raczy a odezwa si tylko przez siebie
zrozumia ym be kocie? Odebra a miot z warsztatu?<

Oj głupiutkaś lalo-lorn, głupuitkaś!
Niewyżarty gatunek to ty, oślico! :-p
A od mojej miotły wara!

Antenka

P.s. "Złotousta" lala-lorn  się odezwała! :-o))

Data: 2011-10-01 00:54:58
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-01 00:50, Antenka pisze:
[...]

Dbam o twoje życie i zdrowie ;> Chyba odstawiłaś do ASO, a nie do kumpla znajomego/przez znajomego? :>

Data: 2011-10-01 11:39:31
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:cee93342-ad88-4886-9d0e-2c18f5946c9aq24g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

A od mojej miotły wara!

Antenka

P.s. "Złotousta" lala-lorn  się odezwała! :-o))

Lala-lorn jest zlotousta tylko na parkingu dla TIRow ;)

R.

Data: 2011-10-01 12:24:32
Autor: Antenka
On 1 Paź, 11:39, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Lala-lorn jest zlotousta tylko na parkingu dla TIRow ;) <

Feee  :-o))

Jednej rzeczy nie mogę pojąć. Dlaczego lala-lorn udaje tutaj na psp
przed wami faceta? O co jej chodzi? :-? Są niezbite dowody, że to
cizia z parkingu. :-D

Antenka

P.s. Można sprawdzić w archiwum, że czasami jak się rozpędziła i
zapomniała, że na psp udaje faceta, pisała "byłam", "widziałam" -
używała rodzaju żeńskiego. Cwaniara! :-o)).

Data: 2011-10-01 21:39:40
Autor: kefirh
[...]

Tobie idzie, że kurwica cię bierze.
Cizia L. wezmie cię na kiełbasę.
Po chuj o niej wspomniałeś!
Wydynda cię arystokrata szmaciak na procentach tłuszczowych.
Taka jest rola mediĂłw!

k.

kryminalna banda gen. Kluka wspolpracowala z mafia paliwowa