krytyczne opinie o banku "Cztery Litery"

Data: 2010-03-16 16:15:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
krytyczne opinie o banku "Cztery Litery"
bank HSBC (dalej "cztery litery") dzwonił, że ma jakąś
nową promocję, pakietu Premier która nie wymaga lokowania
u nich 150.000zł i zadowala się wpłatami własnymi 8.000zł

proszę o wszelkie uwagi nt. konta osobistego w tym banku
a zwłaszcza o uwagi krytyczne, na co uważać, gdzie haczyki,

jakie niedogodności a jakie ten bank ma specyficzne zalety?

Data: 2010-03-16 20:47:07
Autor: RobertS
[...]

do Ciebie dzwonił? skąd mieli namiary? czyżbyś korzystał kiedyś z kk Ikea?

na ich stronie w TOiP albo 150kzł aktywów w banku albo 100 zł opłaty miesięcznej za konto...info o promocji brak ;-(

RobertS

Data: 2010-03-16 21:05:10
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
> [...]
> a zwłaszcza o uwagi krytyczne, na co uważać, gdzie haczyki,
> do Ciebie dzwonił? skąd mieli namiary? czyżbyś korzystał kiedyś z kk Ikea?

założyłem u nich darmowe firmowe konto w celu przyjęcia jednego przelewu zagranicznego HSBC (bo mój kontrahent miał w HSBC), bo
myslałem że będzie szybciej, a kontrahent będzie stałym odbiorcą.

wyszło ani szybciej ani wolniej a kontrahent okazał się jednorazowy
więc konto od dwóch miesiecy nieużywane.

na ich stronie w TOiP albo 150kzł aktywów w banku albo 100 zł opłaty miesięcznej za konto...info o promocji brak ;-(

też mnie to zdziwiło. Twierdzą że jest promocja. Przez rok nie trzeba
lokować 150k, na ich www jest 3 miesieczne zwolnienie ze 100zł opłaty
Nie wiem czy mam rozumieć że te kolejne 9 mies. to 900zł, ale na 3 mies
moge sobie założyć bo te 3 miesiące są chyba bezdyskusyjnie bezprowizyjne

Data: 2010-03-17 08:06:14
Autor: MK
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000099c.4b9fe476newsgate.onet.pl...

[...]

Hehe... banki rewiduja swoje oczekiwania wobec klientow... Ja slyszalem, ze Citi bedzie mial mniejsze wymagania dla Citigold, a to konto wg. mnie jest warte uwagi, bo wiekszosc uslug w ktorych sie korzysta na codzien jest bez oplat.

MK

krytyczne opinie o banku "Cztery Litery"